Українці не хочуть російську вакцину від COVID-19, - результати опитування

Читать на русском

Категорично проти вакцинації - 34%.

Читать на русском

Категорично проти вакцинації - 34%.

Більше 50% українців не хочуть вакцинуватися препаратом від COVID-19 російського виробництва, а 34% не хочуть вакцинуватися зовсім.

Про це повідомляється в результаті опитування, проведеного дослідницькою компанією Gradus Research, -передаёт Інформатор .

Вакцинуватися прямо зараз, якби з'явилася діюча вакцина, готові лише 38,8% українців. Категорично проти вакцинації - 34%,вагалися з відповіддю - 27%.

Причиною неготовності до вакцинації велика частина респондентів називає переживання з приводу важких побічних дій препарату - 56% опитаних. 22% українців не вірять в ефективність вакцини від COVID-19 і 20% - в ефективність будь-якої вакцини.

Більша кількість українців проти того, щоб вакцинуватися російським препаратом - 52%. Основна причина - це недовіра до ефективності російського препарату - 71%, неетичність закупівлі вакцини у країни-агресора - 55%, недовіра російським вченим - 42%.

34% українців бачать в цьому можливість захисту від вірусу, тому згодні були б вакцинуватися, і ще 14% поки що не визначилися.

Як відомо, наразі у всьому світі працюють над створенням більш 100 вакцин. Росіяни зареєстрували свій препарат «Супутник 5». За словами експертів, тестування вакцини проходило з порушеннями. Проте на початку жовтня російський лідер Володимир Путін запропонував постачання її до України.

Володимир Зеленський, в свою чергу, заявив, що українці будуть вакцинуватися європейським препаратом,як тільки його розроблять.

Нагадаємо, 20 жовтня вчені представили президентові Володимирові Зеленському результати шестимісячного дослідження українського «кандидата» у вакцини, яка буде нейтралізувати COVID-19 в культурі інфікованих клітин людини.

Крім цього, раніше в Міністерстві охорони здоров'я розповіли, як повинна виглядати ідеальна вакцина від коронавірусу .

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.