У Закарпатській області вчителька тягала за волосся хлопчика за погано виконану роботу

Читать на русском

Інцидентом зацікавилися правоохоронці

Читать на русском
У Закарпатській області вчителька тягала за волосся хлопчика за погано виконану роботу

Інцидентом зацікавилися правоохоронці

Вчителька молодших класів в одній зі шкіл Закарпатської області кричала та хапала за волосся учня через погано виконану роботу. Правоохоронці проводять перевірку інциденту

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на прес-службу поліції Закарпатській області.

«Співробітники Рахівського районного відділу поліції в ході моніторингу мережі Інтернет виявили публікацію з відеозаписом, на якому зафіксовано, як вчителька під час уроку смикає учня за волосся. Цю подію правоохоронці відразу зареєстрували та розпочали перевірку», - йдеться у повідомленні.

Поліцейські вже встановили, в який саме школі стався інцидент, а також особу вчительки, яка вдалася до таких агресивних «методів навчання». Після перевірки діям жінки надають правову оцінку.

Відео інциденту оприлюднили у Facebook.На кадрах видно, як вчителька підходить до хлопчика, кричить на нього, потім хапає за волосся і трясе дитину.

"Тут не дописано! Бери і переписуй заново! Дата, класна робота! Все, як має бути! ... Чого скорочуєш вправи? Чотири рядки повинно бути! А у тебе скільки? Три з половиною! Переписувати! Перерви в тебе немає!" , - кричить жінка.

 

Закарпатська область, мiсто Рахiв, село кваси.. РIЗАН ВIКТОРIЯ ОЛЕКСАНДРIВНА ВЧИТЕЛЬКА!!!! якiй в школi не мiсце!!!!!!

Posted by Bohdan Plotnikov on Wednesday, April 28, 2021
 

Як раніше повідомляв Інформатор, у Львівській області заступник директора з виховної роботи побила учня 6-го класу. У відділі освіти створили комісію, щоб розібратися із побиттям школяра.

Крім того, в Одесі восьмикласник під час уроку розпорошив перцевий балончик у обличчя своєї вчительки. У поліції такі дії кваліфікували як хуліганство. 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.