«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Опцію запустять протягом місяця
У Telegram запустили роботу над платною підпискою, яка дозволить користувачам відключати рекламні повідомлення. Поява в месенджері останніх збентежило користувачів, і вони стали скаржитися розробникам.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на пост розробника месенджера Павла Дурова.
"Багато користувачів запропонували запровадити можливість відключення офіційних рекламних оголошень у каналах Telegram", — написав Дуров.
Він повідомив, що команда розробників вже розпочала роботу над "цією новою функцією".
Запустити її планують вже в листопаді. Дуров додав, що вона може бути оформлена у вигляді недорогої підписки, яка дозволить користувачам безпосередньо фінансово підтримувати розвиток Telegram.
Крім того, Дуров розповів, що розробники прораховують економічні умови для можливості відключення реклами блогерами у їхніх каналах.
"Незабаром рекламодавці зможуть розміщувати "невидиме" оголошення в будь-якому каналі, яке – за умови достатньої вартості показу – призведе до відсутності оголошень у цьому каналі", – написав він.
Він уточнив, що пріоритетом команди, як і раніше, залишаються інтереси користувачів та авторів контенту.
Раніше Інформатор повідомляв, як працюватиме рекламна платформа, яку анонсував Telegram.
Також ми писали, що Telegram подолав позначку в один мільярд завантажень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписатися на канал у Viber можна тут.