У світі стало більше погодних лих у 4-5 разів, але смертність падає - ООН

Читать на русском

Вони завдають в 7 разів більший збиток, ніж в 1970-х роках

Читать на русском
У світі стало більше погодних лих у 4-5 разів, але смертність падає - ООН

Вони завдають в 7 разів більший збиток, ніж в 1970-х роках

Погодні лиха почастішали у світі в 4-5 разів. Вони завдають у 7 разів більший збиток, ніж в 1970-х роках.

Про це повідомляє метеорологічне агентство Організації Об'єднаних Націй, передає Інформатор із посиланням на AP.

Але ці лиха вбивають набагато менше людей, зазначають в ООН.

"У 1970-х і 1980-х роках вони вбивали в середньому близько 170 осіб у день по всьому світу. У 2010-х роках число впало приблизно до 40 в день", - йдеться в доповіді, у якій розглядається понад 11 тисяч погодних катастроф за останні півстоліття.

Доповідь представили після насиченого лихами літа по всьому світу, включаючи смертоносні повені в Німеччині, спеку в Середземномор'ї, ураган "Іда" в США, лісові пожежі, викликані посухою.

"Гарна новина полягає в тому, що ми змогли звести до мінімуму кількість жертв, як тільки почали мати зростаючу кількість стихійних лих: спека, повені, посуха й особливо інтенсивні тропічні шторми, такі як Іда, яка недавно обрушилася на Луїзіану й Міссісіпі в Сполучених Штатах", - заявив генеральний секретар ВМО Петтері Таалас.

"Але погана новина полягає в тому, що економічні втрати зростають дуже швидко, і це зростання буде продовжуватись. Ми побачимо більше кліматичних екстремальних явищ через зміни клімату, і ці негативні тенденції в кліматі триватимуть найближчими десятиліттями", - додав він.

Велика частина смертей і збитку за 50 років погодних катастроф були викликані штормами, повенями й посухою, також зазначається в доповіді.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.