«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Бігуни-злочинці брали участь у рекламній акції спортивного магазину
З 1 вересня влада Парижа запровадила нові обмеження швидкості для транспортних засобів. Відтепер усім авто потрібно їздити містом не швидше, ніж 30 км / год. Захисникам навколишнього середовища і просто жителям міста це нововведення сподобалося, а ось автомобілісти залишилися незадоволеними.
Спортивний магазин Distance вирішив скористатися ситуацією і провести незвичайну рекламну кампанію. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Adweek .
Компанія отримала назву Outlaw Runners / «Бігуни-злочинці». В її рамках спортсмени виходили на пробіжки і намагалися втекти максимально швидко навпроти камер автоматичної фіксації порушень ПДР. Група бігунів пробігла вулицями Парижу з метою отримати штраф. На одну ніч вони перетворилися на бігунів-злочинців і змусили спрацювати камери контролю швидкості. Деякі з тих, що брали участь у змаганнях бігунів, були досвідченими спортсменами, наприклад, Лєна Кандісунон, чемпіонка на 800 метрів, і Квентін Малрік, чемпіон на 1500 метрів.
Надалі представники Distance розпечатували фотографії «порушників» і розміщували їх у соцмережах, а також розвішували їх на вулицях і у вітринах своїх магазинів в рамках своєї партизанської рекламної кампанії Outlaw Runners. В них вийшло залучити більше уваги і до свого магазину, і до ситуації, що склалася.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут .