У Пакистані під час снігопадів близько 1000 машин опинилися під кучугурами: загинуло понад 20 людей

Читать на русском

Люди замерзли у своїх автомобілях

Читать на русском
У Пакистані під час снігопадів близько 1000 машин опинилися під кучугурами: загинуло понад 20 людей

Люди замерзли у своїх автомобілях

На півночі Пакистану близько 1000 автомобілів застрягли на шосе під час снігової бурі. У машинах через сильний снігопад загинула щонайменше 21 людина.

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на BBC.

Військові намагаються розчистити дороги та врятувати тих, хто все ще перебуває у пастці біля міста Муррі на вершині пагорба. Муррі – гірське курортне місто на північ від столиці Ісламабаду.

За останні дні понад 100 тисяч автомобілів в'їхали до Муррі, щоб побачити надзвичайно сильний снігопад. За даними поліції, це викликало величезні затори на дорогах, що ведуть до міста та з нього.

Так, щонайменше шість людей замерзли у своїх автомобілях, але поки що неясно, як загинули решта. Як можливу причину вказують задуху після вдихання парів.

Наразі цей район оголосили зоною стихійного лиха, і людей закликали триматися подалі.

«Люди зіштовхнулися із жахливою ситуацією. Не лише туристи, а й місцеве населення стикаються із серйозними проблемами, включаючи брак газу та води», — розповів по телефону турист Усман Аббасі, турист, що застряг у місті.

До слова, за 15-20 років це вперше така велика кількість туристів приїхала до Муррі.

Нагадаємо, у Токіо вперше за 4 роки випав сильний сніг. У центрі міста зафіксували 10 сантиметрів снігу.

Також Інформатор писав, що 1 січня у єгипетському місті Хургада на Червоному морі випав сніг із градом. Крім того, містом пройшлися зливи, які затопили деякі вулиці.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Фото: BBC News

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.