Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
«На все те в житті, що не можу описати словами, я реагую піснями. «Ізюм» та «Усі в мені» — рефлексія на особисте знайомство зі злом, якого раніше не знала, і добром, яке йому протидіє. Пісню «Усі в мені» написала, коли почала втрачати героїв, яких встигла полюбити, і серце стало домом для їхнього безсмертя».
Магазин пообіцяв надати дівчині новий телефон
У Києві дівчина придбала iPhone на сайті, а коли забрала його у магазині мережі Фокстрот, знайшла у коробці лише залізні гайки. Виявилось, що телефон активували ще у вересні.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на пост Вікторії Шапкіної у Facebook.
Вікторія Шапкіна 28 листопада написала в соціальних мережах, що купила телефон за 24 тисячі гривень, але вдома на неї чекав неприємний сюрприз.
“Я замовила телефон онлайн, у кредит. Потім приїхала за ним до магазину у Дрімтаун. Оформивши документи, продавець стояла з коробочкою телефону на стійці видачі товару. Ввечері у мене був поїзд до Одеси і купа справ, які треба було зробити чимскоріше. Я попросила переставити стару сім-карту у новий телефон, на що мені відмовили. Не запропонували включити телефон та перевірити його справність, як це роблять у звичайних магазинах.
Коли я відкрила коробку, там були гайки, загорнуті у поліетилен. Я не розуміла, що сталося і намагалася знайти телефон у коробці, але вона була пуста. Навіть картонка зі шпилькою для того, щоб дістати сім-карту, була порожня.” — йдеться у пості.
Дівчина одразу зв'язалася з представниками магазину, щоб з'ясувати, що їй тепер робити, але у відповідь деякий час отримувала вибачення та жодних конкретних кроків, як магазин вирішуватиме цю проблему.
За допомогою IMEI з коробки дівчинка дізналася, що її телефон активували ще у вересні.
На пост Вікторії "Фокстрот" знову вибачився і зазначив, що дівчина винесла телефон у заводській упаковці:
“Ми шкодуємо, що сталася дана ситуація! Проаналізувавши відео з камер спостереження, склалася дуже складна ситуація, оскільки ви придбали телефон, запечатаний у заводську упаковку. Наша служба безпеки займається вирішенням цього питання для з'ясування подальших обставин. Просимо набратися терпіння. Дякуємо за розуміння”, - відповіли у коментарі.
Така позиція магазину обурила Вікторію та інших користувачів мережі. У "Фокстроті" заявили, що вони стали жертвою шахраїв і зобов'язалися видати Вікторії новий телефон. Наразі в мережі магазинів проводиться внутрішнє розслідування ситуації.
Раніше ми писали, що дівчина переплутала AirPods із ліками та проковтнула його.
Також писали про те, що Apple подала до суду на розробника шпигунського програмного забезпечення Pegasus, за допомогою якого можна зламати iPhone.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.