«Це більше, ніж пісня — це розмова, яку іноді не можеш вести з собою, але чуєш від подруги. Мені близький цей досвід. Я знаю, наскільки важливо, щоб тебе хтось розумів мовчки», — каже ZLATA OGNEVICH.
Компанія сподівається вирішити проблему пікселізації зображення
Sony показала прототип нового пристрою віртуальної реальності, який може бути основою брендових розробок.
Ролик із демонстрацією розробки вихід на каналі Sony-Technology, – передає Інформатор .
Нова гарнітура отримала два OLED-мікродисплеї. Роздільна здатність на кожне око становить 4К, а загальне дорівнює 8К. Так Sony хоче вирішити проблему пікселізації - коли користувач помічає "драбинку" на межі яскравих віртуальних об'єктів. Щоправда, показники частоти оновлення зображення компанія не розкрила.
Нова VR-гарнітура також отримала деяку технологію зменшення затримки відеосигналу. Це має допомогти усунути проблеми з запамороченням у користувачів.
Для чого саме послужить розробка — поки що неясно. Можливо, вона ляже в основу майбутнього PSVR 2, який очікується наступного року. Правда, швидше за все, потужності PS5 все ж таки не вистачить для того, щоб запускати відео в роздільній здатності 8К, зберігаючи інші показники зображення в нормі. Цілком можливо, що технологія використовується в більш пізніх випадках шолома для вже нової консолі.
У будь-якому випадку, Sony активно розвиває VR-технології, і йдеться не лише про ігровий напрямок. Деякі з розробок можуть використовуватися у бізнесі, медицині та виробництві.
Нагадаємо, що автори Cities: VR випустили перший трейлер гри, показавши будівництво міст у віртуальній реальності .
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Слідкуйте за новинами онлайн прямо в месенджері на нашому Telegram-каналі Інформатор Live . Підписатися на канал у Viber можна тут