Українці заплатять 8 мільйонів за моніторинг поганих новин про Зеленського, його дружину, Єрмака та Залужного

Читать на русском

Центр захисту інформаційного простору України за бюджетні кошти замовить послуги моніторингу українських і закордонних ЗМІ та соцмереж

Читать на русском
Українці заплатять 8 мільйонів за моніторинг поганих новин про Зеленського, його дружину, Єрмака та Залужного
Медіамоніторинг є важливим під час війни

Центр захисту інформаційного простору України за бюджетні кошти замовить послуги моніторингу українських і закордонних ЗМІ та соцмереж

Державне підприємство вчергове замовить послуги для аналізу інформації про ключових осіб України. Але цікавлять їх не тільки президент України Володимир Зеленський чи його дружина, або ж головком Валерій Залужний. Для чого потрібні подібні послуги та що хочуть з'ясувати — читайте у матеріалі Інформатора. 

Тендер було оголошено Центром захисту інформаційного простору України у системі ProZorro 12 січня 2024 року. Витратити на нього збираються до 8 млн 193 тис. 312 грн. Послуги мають надаватися до кінця поточного року. Кінцевий строк подання пропозицій до тендеру - 22 січня. Послуги фактично будуть надаватися з лютого.

Згідно з тендерною документацією, постачальнику послуг необхідно буде щоденно моніторити ЗМІ (українські та провідні іноземні з відкритими на загал публікаціями), соціальні мережі (Facebook, Twitter - X, Instagram, YouTube, Telegram, TikTok). Потрібно буде надавати державному Центру захисту інформаційного простору України інформацію про аудиторію, охоплення матеріалу (допису, статті, телесюжету тощо), аналіз телесюжетів. На основі аналізу цих матеріалів надаються звіти 6 днів на тиждень та тижневі і місячні. Моніторити доведеться матеріали про: 

  • Президента України Володимира Зеленського; 
  • Першу леді Олену Зеленську та її фонд;
  • Голову Офісу президента Андрія Єрмака; 
  • заступників голови Офісу президента та радників; 
  • Головнокомандувача Збройних Сил України Валерія Залужного; 
  • Начальника генштабу ЗСУ та його заступників;
  • Кабінет міністрів України та кожного міністра і заступників окремо; 
  • Голову Верховної Ради України Руслана Стефанчука, його заступників Олександра Корнієнка та Олену Кондратюк; 
  • Верховну Раду та ЗСУ як інституції.  

Аналізуватимуть телебачення (не менше 10 національних телеканалів), газети та журнали (не менше 50 друкованих видань), радіо, українські інтернет-сайти (не менше 1000 національних та місцевих). Також доведеться працювати по англомовним, франкомовним, німецькомовним найвпливовішим закордонним ЗМІ (інші у разі потреби).  

Потрібно буде з'ясувати кількість повідомлень щодня, їхню тональність. Що цікаво, потрібно моніторити і єдині новини з телемарафону. При цьому потрібно буде зазначати ведучих і спікерів. За результатами моніторингу щомісяця компанія, яка надає послуги з моніторингу, має робити аналіз сильних та слабких сторін у висвітлення діяльності вказаних осіб, можливості та ризики. Також може проводитися соціологічне опитування щодо вказаних осіб та їх сприйняття аудиторією (певної інформації про них). 

Як надавалися ці послуги раніше

Держпідприємство "Центр захисту інформаційного простору України" засноване у 2017 році. Підпорядковується Міністерству культури та інформаційної політики України. Основна задача — вивчення громадської думки та кон'юнктури медійного ринку. А також організація створення власного продукту (на замовлення) для розміщення у медіа задля задач захисту інфопростору країни. У 2023 році аналогічні послуги з моніторингу медіа довірили ТОВ "Медіатека", за що сплатили з бюджету 7,65 млн грн та ще 1 млн 426 тис. грн. У 2021-2022 роках ця ж компанія здійснила моніторинг за 6 млн 334,8 тис. грн. Кінцевим власником цієї компанії є народний депутат від партії "Слуга народу" Олександр Маріковський.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі  Інформатор Live. Підписатись на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.