"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Загальний обсяг кредитних коштів, виданих юридичним особам та фізичним особам-підприємцям з моменту націоналізації перевищує 678 млн грн
Відповідна заява з’явилась на сайті Sense Bank. Так, за повідомленням банкірів, з моменту націоналізації, щомісячне залучення нових клієнтів-підприємців зросло на 18,89%.
У банку зазначають, що загальний обсяг кредитних коштів, виданих юридичним особам та фізичним особам-підприємцям за той же період перевищує 678 млн грн, а відсоток схвалення заявок на кредитування бізнесу становить 65%.
Представники Sense Bank підкреслюють, що дистанційність обслуговування клієнтів, та зокрема бізнес-клієнтів, відкриває нові перспективи для економічної стабільності України.
«Завдання будь-яких структур, які можуть впливати на бізнес-процеси, це створення якомога комфортних умов для бізнесу. Підприємець принесе значно більше користі, якщо буде думати про свою справу, а не гаяти години та дні займаючись паперовою бюрократією у банках. Саме тому Sense Bank намагається перенести в онлайн максимум процесів: оформлення рахунку ФОП, отримання довідок, сплата податків, генерація QR-кодів та онлайн відкриття рахунків для юридичних осіб – все це доступно клієнтам вже зараз», – зазначається у прес-релізі.
У фінустанові не планують зупинятись на досягнутому та хочуть і далі розвивати діджитал напрям.
«Наша мета – перенести 100% процесів у онлайн площину при цьому зробивши їх максимально простими та зручними для всіх клієнтів», – підсумували у банку.