У центрі сюжету — Тіна Кароль, яка записує персональне відеопослання на камеру, фільмуючи свої почуття напередодні важливого особистого рішення, яке переживає кожна закохана дівчина.
В Україні продовжують з’являтися нові бізнеси. Серед таких компаній - сервіс електросамокатів ROOH, який демонструє, що українські стартапи можуть розвиватися, розширюватися та залишатися потрібними містянам у найскладніших умовах.
ROOH почав працювати у 2023 році, коли в Україні тривала повномасштабна війна. Засновники прагнули створити сервіс, який надасть альтернативу для коротких поїздок по місту.
Компанія стартувала з одного міста, а вже за перший рік розширила присутність і збільшила кількість техніки зі 128 до 450 електросамокатів. За другий рік мережа ROOH охопила 15 міст, а парк виріс до 1000 одиниць техніки. Стратегічний план на 2026 рік – це понад 20 міст України з парком у 2000 електросамокатів.
Це свідчить, що міська мікромобільність залишається актуальною навіть у період воєнних ризиків та економічної нестабільності.
ROOH поступово вдосконалюється, щоб користувачам було легше планувати поїздки.
«Ми пропонуємо зручний, екологічний і доступний спосіб пересування містом. Компанія активно розвиває інфраструктуру, вдосконалює техніку, покращує мобільний додаток і стандарти сервісу», - розповідають засновники.

Паралельно ROOH відкритий до співпраці з партнерами та інвесторами, які розглядають можливість участі у розвитку міської мобільності в Україні.
«Ми не шукаємо просто інвестицій — ми шукаємо партнерів, які вірять у розвиток українських міст разом із нами», — запевняють засновники ROOH Владислав Чесноков та Богдан Ярошенко.

Українські підприємці продовжують запускати нові проєкти попри складні обставини. Історія ROOH це доводить, тому що головне – це гарна ідея, попит на ринку та готовність адаптуватися. ROOH — це рух уперед. Приєднуйтесь!