Продажі продуктів і послуг Amazon у другому кварталі 2021 року зросли на 27%

Читать на русском

При цьому чистий обсяг продажів Amazon Web Services склав $ 14,8 мільярда

Читать на русском
Продажі продуктів і послуг Amazon у другому кварталі 2021 року зросли на 27%

При цьому чистий обсяг продажів Amazon Web Services склав $ 14,8 мільярда

Напередодні багато світових компаній опублікували свої фінансові звіти. Слідом за Alphabet, Microsoft і Facebook свій звіт представила компанія Amazon.

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на The Verge.

У другому кварталі 2021 року продажі продуктів і послуг Amazon склали $113,1 мільярда, що на 27% більше, ніж торік. Це величезна сума, але інвестори розраховували на $115 мільярдів, тому акції Amazon трохи впали після публікації звіту про доходи за другий квартал 2021 року. При цьому чистий обсяг продажів Amazon Web Services склав $14,8 мільярда, що на 37% більше, ніж роком раніше. Таке зростання AWS стало навіть більше, ніж минулого року, коли цей показник виріс на 29%.

Це була єдина світла пляма у звіті, яку Енді Ясси, новий генеральний директор Amazon, зазначив під час виступу. Він також згадав, що «ми спостерігаємо прискорення зростання AWS». Ясси керував AWS до 5 липня, коли його підвищили до генерального директора, щоби замінити Джеффа Безоса. Хмарний підрозділ завжди був локомотивом Amazon, на який припадала більша частина операційного доходу компанії. Хоча під час пандемії його зростання сповільнилося, зараз, як сказав Ясси, зростання доходів підрозділу знову збільшилося.

Що стосується іншої частини Amazon, занепокоєння інвесторів із приводу компанії, яка заробила всього $113,1 мільярда за три місяці, може бути викликано двома причинами. По-перше, торік Amazon зростав набагато швидше. За аналогічний період у 2020 році його чисті продажі зросли на 40% в порівнянні з 27% в цьому році. Правда таке зростання припав на пік пандемії, коли онлайн-продажі підскочили в кілька разів. По-друге, інші технологічні гіганти в цьому кварталі перевершили очікування інвесторів, а ось Amazon не змогла цього зробити. Компанія навіть провела розпродаж Prime Day в червні цього року, що, ймовірно, наростити продажі. Amazon заявила, що під час розпродажу продали 250 мільйонів товарів - більше, ніж у будь-який попередній Prime Day.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.