Проблеми з реєстрацією у е-кабінеті: в Міносвіти розповіли, що робити абітурієнтам

Читать на русском

Проблеми з реєстрацією у е-кабінеті: в Міносвіти розповіли, що робити абітурієнтам

Читать на русском

Проблеми з реєстрацією у е-кабінеті: в Міносвіти розповіли, що робити абітурієнтам

Міністерство освіти та науки України повідомляє, що абітурієнтам, які не можуть зареєструвати електронний кабінет через помилки в документах про повну загальну середню освіту, не потрібно отримувати їх дублікати.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби Міносвіти, - передає Інформатор.

«Абітурієнтам, які не можуть зареєструвати особистий електронний кабінет через помилки в документах про повну загальну середню освіту, необхідно звернутися до сервісу підтримки електронних кабінетів вступників (забезпечується технічним адміністратором ДП« Інфоресурс»), направивши на електронну пошту ez@inforesurs.gov. ua відповідний електронний лист», - йдеться у повідомленні.

Відзначається, що до листа необхідно додати: сканкопію (фото) свідоцтва / атестату про освіту, сертифікату ЗНО, паспорту та скріншоти з помилкою.

У разі виявлення помилок, їх тимчасове виправлення здійснює ДП «Інфоресурс» без необхідності негайної заміни документу (виготовлення дублікату) - це дасть можливість вступникам здійснити подання електронні заяви.

Водночас, виготовлення дублікатів має бути здійснено не пізніше 1 листопада 2020 року.

Нагадаємо, що в Міністерстві освіти та науки розпочали серію відеороз'яснень щодо вступу до вишів в цьому році.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.