Прикордонники запустили чат-бот для поінформування щодо умов перетину кордону

Читать на русском

Прикордонники запустили чат-бот для поінформування щодо умов перетину кордону

Читать на русском

Прикордонники запустили чат-бот для поінформування щодо умов перетину кордону

Державна прикордонна служба запускає чат-бот, який буде надавати інформацію щодо зміни умов перетину кордону. Зараз він працює у тестовому режимі.

Про це повідомляє урядовий портал,- передає Інформатор .

«Новим кроком Державної прикордонної служби України у вирішенні питання доступу громадян до актуальної інформації щодо правил перетину державного кордону в умовах чергових карантинних обмежень став запуск на офіційному сайті ДПСУ кнопки чат-боту», - зазначено у повідомленні.

Так, обробивши десятки тисяч дзвінків на телефон служби «Довіра», фахівці у сфері комунікацій виділили ті з них, що найбільш часто зустрічаються, та акумулювали відповіді на них у діалогових ланцюжках віртуального робота.

Відзначається, що за минулий місяць оператори гарячої лінії Держприкордонслужби обробили майже 30 тисяч телефонних дзвінків. З них 90% стосувалися питань перетину держкордону в умовах карантину.

«Звертаємо Вашу увагу, що наразі чат-бот працює у тестовому режимі, тому якщо Вам не вдалося отримати відповідь на Ваше питання - дайте нам знати, прокоментувавши Вашу ситуацію просто під цією публікацією - у полі «Розмістити коментар», - резюмували у відомстві.

Нагадаємо, Україна змінила правила перетину КПВВ на Донбасі.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.