"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Для активного бізнесу період не найкращий: адже планета дії Марс 6 грудня повернула до ретроградного руху
У кліпі на пісню «Можливо, колись» я хотів передати не лише історію завершення стосунків, а й внутрішній пошук, який починається після цього. У відео я постаю таким, яким мене, можливо, ще не бачили: щирим, вразливим, емоційним.
Гра виявилася повним розчаруванням для гравців та розробників
Тайтл не протримався й двох років.
Про закриття проекту Ubisoft розповіла на своєму офіційному сайті, – передає Інформатор.
Гра Hyper Scape припинить своє існування 28 квітня. Цього дня розробники повністю припинять підтримку гри. Одночасно з цим відключать і всі сервери тайтлу.
Гру запустили влітку 2020-го року. Доступна вона на PC, PS4 та Xbox One. Ubisoft спробувала увірватися до популярного жанру «королівської битви», реалізувавши власне бачення вертикального геймплею. Правда, досить швидко довелося визнати, що тайтл не тільки не мав у собі нічого особливого і цікавого, але й механіки, що були, були реалізовані не в найкращому вигляді.
Розробники офіційно визнали, що проект не виправдав їхніх очікувань та сподівань самих гравців. Спочатку планувалося доопрацювати тайтл за допомогою розвитку рангових матчів, додавання різних режимів, змін механік і т.д. Тепер, певне, їм стало остаточно зрозуміло, що в цьому немає жодного сенсу.
Головною особливістю гри вважається пряма інтеграція із Twitch. Завдяки цьому геймери могли прокачувати свою бойову перепустку. Цікавою здавалася і ідея того, що глядачі могли б трохи вплинути на перебіг битви, змінюючи режими та умови битв шляхом голосувань. Щоправда, це теж не допомогло.
Нагадаємо, що EA анонсувала відразу три гри з франшизи «Зоряні війни».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.