Наступний тиждень 16-22 грудня несе нам одразу дві добрі новини
Все, що ми робили по цій пісні, писали, записували, вносили правки - все це робилося вночі, напевне тому, що це фіт з «NICHKA». Ми створили його з свого досвіду, з того, що рано чи пізно, проходить кожен.
Римейк хіта Стінга став вірусним у TikTok
22 роки після виходу легендарної пісні Стінга «Desert Rose», цей хіт знову увірвався у ТОП чартів та етери радіостанцій. У 2021 році з особистого дозволу британського маестро, лейбл з Америки Universal Music Group випустив композицію, над якою працювали українська композиторка, співачка Вікторія Кохана та саунд продюсер з України Runstar.
Незважаючи на велику популярність у далеких дев’яностих роках, кліпи Стінга не дуже хотіли транслювати популярні телеканали, такі як MTV. Це зв'язано з тим, що його творчість спрямована на більш дорослу аудиторію, котра цінує мелодію та глибокий текст. А спеціалізовані музичні канали більше за всіх дивляться молоді та навіть юні глядачі.
Після запису треку, він щось не дуже зайшов. Саме через це тодішній директор співака вирішив зняти відео кліп про те, як британська зірка Стінг розсікає пустелю по дорозі у клуб на елегантному авто. І для цієї мети було обрано стильну модель Jaguar S-Type. Після закінчення зйомок, готове відео з умовами надіслали до представництва британського автовиробника. Головна умова – використання компанією кліпа виконавця у якості рекламного ролика, а Стінг зі свого боку віддає пісню в безоплатне використання. Така співпраця пішла на користь обом сторонам, як показала історія.
Римейк став трендом у TikTok – 200 мільйонів прослуховувань та десятки тисяч знятих відео тому підтвердження. Нова версія дуже популярної у минулому композиції отримала «зірку» на Apple Music. А це значить, що її дуже часто та багато людей прослуховує.
Трек від Вікторії Кохана потрапив у дуже популярний чарт Billboard. А кліп на нього отримав понад 15 мільйонів переглядів на відеохостингу VEVO.
"Римейк на пісню Стінга "Desert rose" став дуже вдалим, і я насамперед щиро вдячна українському саунд продюсеру Runstar за те, що втілив у життя всі наші найсміливіші ідеї під час праці над треком. Безумовно, я вдячна лейблу та менеджменту за те, що вони доклали максимум зусиль у просуванні треку, який був створений в Україні. Безумовно, нам, як українським музикантам, було приємно опинитися у світовому чарті Billboard. Для нас це величезна честь і відповідальність", - каже Вікторія Кохана.
Рекламний матеріал