“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Наразі проводиться перевірка отриманих вагонів
Київ отримав від Польщі додаткові шість вагонів для місцевого метрополітену. Загалом країна вже передала нашій столиці 18 вагонів. Наразі українські фахівці проводять технічний огляд отриманої техніки.
Про це повідомили в Київській міській державній адміністрації. Нові шість вагонів прибули на спеціальних вантажівках. Їх відправили з Польщі для посилення столичного метрополітену. Загалом Київ уже отримав від польських колег 18 вагонів метро.
Зазначається, що це не остання відправка вагонів з країни до Києва. До кінця 2023 року планується постачання ще 42 вагонів. Усі вони будуть передані за аналогічною схемою. Наразі проводиться перевірка отриманих вагонів. Особливу увагу фахівці “Київського метрополітену” звертають на механічну частину.
“Інвентарний парк вагонів комунального підприємства складає 821 вагон різних моделей та років випуску. Із них – 656 вагонів радянського виробництва”, – додали в КМДА.
Зазначається, що отримані вагони планують використати в якості “технічних донорів”. Їхні деталі застосують для капітальних ремонтів діючого рухомого складу.
В столиці у вересні планують відновити будівництво метро на Виноградар. Дві станції планують добудувати вже до кінця 2024 року. Мова йде про “Мостицьку” та “Варшавську”. Окремо зазначається, що під час повітряних тривог будівельники будуть відправлятися в укриття. У підсумку це може вплинути на час будівництва.
Крім цього, нещодавно в Києві провели тендер на “випробування несучих конструкцій естакади” мосту-метро через річку Дніпро. На ці роботи виділили понад 500 тисяч гривень. Кінцевий технічний звіт поки не надали. Провести випробування мають до 31 серпня 2023 року. Щоправда, в Департаменті транспортної інфраструктури КМДА заявили, що таке випробування вже проводили в травні. Щоправда, ніхто так і не зміг розповісти, як проводилися випробування, чи дійсно вони були і що показали.
Нагадаємо: чи можна оплачувати проїзд у метро Києва цифровою транспортною карткою.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.