Це данина періоду глибоких культурних і соціальних перетворень, що характеризується яскравим злиттям музики, моди і технологій. Тут і фантастичний сюжет з відсиланням на славнозвісне кіно, і відтворення стилістики тогочасної реклами, і ефектні персонажі Артема Пивоварова, Ірини Білик, Даші Астаф’євої, Лєри Мандзюк та Юрія Ткача.
З травня по жовтень послугами київського метро скористалися 132,8 мільйони пасажирів
З 25 травня по 31 жовтня 2020 року послугами київського метро скористалися 132,8 мільйона пасажирів. У минулому році за такий же період у підземці побувало 214,6 млн пасажирів.
Про це повідомили у прес-службі Київського метрополітену, - передає Інформатор з посиланням на «Коронавірус Інфо» .
«Відповідно, зараз метро користується на 40% менше пасажирів, ніж у минулому році», - наголошується у повідомленні.
Відзначимо, під час жорсткого карантину цієї весни метро в Києві не працювало. Підземка була закрита з 17 березня до 25 травня. В цей час у місті спостерігався транспортний колапс, тому як наземний транспорт не справлявся з напливом пасажирів. Деякі підприємці організовували доставку на роботу своїх співробітників самостійно.
Нагадаємо, раніше заступник голови МОЗ звернувся до мерів міст Києва, Дніпра і Харкова з проханням знайти можливість і встановити точки автоматичної продажу захисних масок у метро .