У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Артистка заявила, що не залежить фінансово від своєї родини
Українська співачка Masha Danilova прокоментувала скандал та відповіла на хейт щодо реклами її нового кліпу на фасаді ТРЦ Gulliver. Юна артистка заявила, що майданчик для ролику їй надали безкоштовно.
Маша Данілова у інтерв’ю виданню Униан заявила, що не платила за розміщення свого кліпу на фасаді ТРЦ - його показали безкоштовно. До того, за словами артистки, завдяки хейту кліп подивились багато разів, тож вона навіть змогла заробити.
“Я та моя родина не залежимо один від одного фінансово. Мені приємно спостерігати за реакцією та інтересом до моєї особистості в різних ЗМІ. На сьогодні ми всі знаємо про дохід артиста від цифрових майданчиків та роялті. Дякуючи хейтерам, я навіть трішки заробила, бо мій кліп подивились багато разів. Тим паче 30-секундний ролик на екранах Gulliver я отримала так само як і інші артисти – безкоштовно, як подяку від ТРЦ та платформи dity.help”, – поділилася співачка.
Masha Danilova додала, що через реакцію українців не засмучується, адже мета рекламного ролика досягнута.
Дівчина зауважила, що її підтримує вся родина, а дідусь, секретар РНБО Олексій Данілов, один із перших, хто слухає її пісні та пишається внучкою. Маша сказала, що “він консервативний, та виховав всіх так, щоб не потребувати допомоги, а робити все самостійно”.
“Так склалося, що я – онучка свого дідуся, який є поважною особою у країні. Всі думають, що це круто та легко, але ні, мені в декілька разів складніше. На жаль, ніхто не вірить у щирість, всі вірять у гроші. Напевно, читати про кошти цікавіше, ніж про чисту мрію та велику працю”, – додала співачка.
Крім того, ТРЦ Gulliver та організація dity.help стали на захист онуки секретаря РНБО. Трансляція іміджевого ролику на екранах була надана артистці як подяка за її участь у благодійному заході “Для дітей заради майбутнього”.
Днями на фасаді столичного ТРЦ зʼявився рекламний ролик кліпу 16-річної співачки Маші Данілової. 30-секундне відео стало презентацією кліпу на пісню “Кайф” онуки секретаря РНБО Олексія Данілова. Юну артистку звинуватили в тому, що під час повномасштабної війни на трансляцію цього відео на найбільшому медіафасаді в Україні вона витратила понад 1 млн грн.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.