“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Відеоробота з елементами танцювального батлу, де співачка зібрала талановитих хореографинь, які вдало вплели музичні сенси у танець. А також, кожна з дівчат “закохалась” у головного героя кліпу, який бачив сенс лише у єдиній.
Захід проведуть повністю в онлайн-режимі
Організатори ігрової виставки E3 оголосили всіх учасників, які вже встигли підтвердити свою присутність на заході. Також вони оголосили офіційні дати проведення.
Про це повідомляється на офіційному сайті заходу, - передає Інформатор.
Організатори виставки E3 з організації ESA, повідомили, що захід офіційно пройде в цьому році з 12 по 15 червня. Разом з цим вже відомі кілька компаній, які точно відвідають трансляції:
Це далеко не весь список. Решту партнерів пообіцяли представити пізніше. Серед відомих «можливих» учасників, числяться Sony, EA, Activision Blizzard, Sega, Bandai Namco і Square Enix. Вони поки що не надали заяв про те, чи з'являться вони чи ні.
Проблема виставки в цьому році полягає в тому, що для участі всім партнерам все одно потрібно зробити деякі вкладення в організацію і сам доступ. Для деяких значно вигідніше влаштувати ряд власних трансляцій, відмовившись від E3, що може завдати сильного удару організаторам.
Вже у 2022-му ESA розраховує повернутися до традиційного формату виставки, який привертає значно більше партнерів і учасників. Поки що нам залишається тільки сподіватися, що компанії знайдуть можливість представити свої новинки в онлайн-форматі так само круто, як це було в оффлайн.
Нагадаємо, що раніше в мережі з'являлася інформація про «платність» відвідування онлайн-виставки E3, але організатори спростували ці заяви. Також ми розповідали про те, як HBO святкуватиме десятиріччя «Гри престолів» - в хід пішли марафон серіалів, випуск власної лінійки крафтового пива і навіть створення особливого яйця Фаберже за більш, ніж 2 мільйони доларів.