“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Компанія оскаржить рішення в суді
У Харківській області інспектори провели перевірки відділень "Нової пошти". За обрахованого клієнта й розбитий акваріум компанія заплатить штраф більш ніж 300 млн гривень.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на пресцентр Держпродспоживслужби.
У січні цього року до обласного управління Держпродспоживслужби звернувся чоловік, який поскаржився на те, що акваріум прийшов розбитим. За його словами, компанія відмовилася компенсувати вартість товару, зазначену в поштовій декларації.
"Згідно із законом у подібних випадках проводяться позапланові перевірки. Тож, інспектори прийшли з позаплановою перевіркою за зазначеною скаргою у відділення №49, проте з'ясувати, чи були порушені права споживача, не вдалося, оскільки керівник відділення не надав документи. Процедура перевірки проходила в повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі, була зафіксована на відео", — йдеться в повідомленні.
Потім представники Держпродспоживслужби звернулися до керівництва відділення з вимогою надати документи для проведення перевірки в строки, встановлені законодавством - протягом 3-х днів. Це не було зроблено, що є порушенням.
"Було винесено постанову про накладення стягнень на суму 151 млн гривень, що становить 10% від обсягу реалізованої продукції. Зараз "Нова пошта" оскаржує це рішення в суді", - наголошується в повідомленні.
У березні до обласного управління Держпродспоживслужби звернувся громадянин, який скаржився на те, що його обрахували в одному із відділень компанії.
"Затребувані в ході перевірки документи також не були надані, інспектори винесли постанову про накладення стягнень у розмірі 174 млн гривень", - резюмували у відомстві.
Нагадаємо, бджолярі з Іршави та Виноградова прислали «Укрпоштою» своїм замовникам спеціальні пакети з бджолами, маткою й розплодом. Через відсутність кисню 8 мільйонів бджіл, які були у вантажівці, нібито загинули. Крім того, «Укрпошта» повідомила про воскресіння частини з 8 мільйонів бджіл, які вважалися мертвими.
Також Інформатор писав, що «Укрпошта» тимчасово припинила доставку бджіл.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.