Неприємна випадковість: переможець "Євробачення-2024" розбив свою статуетку

Читать на русском

Учасник зі Швейцарії Nemo розбив статуетку, яку видають переможцю "Євробачення"

Читать на русском
Nemo
В конкурсі переміг Nemo зі Швейцарії

Учасник зі Швейцарії Nemo розбив статуетку, яку видають переможцю "Євробачення"

Переможець пісенного конкурсу "Євробачення-2024", учасник зі Швейцарії Nemo, який переміг з композицією The Code, під час святкування перемоги прямо на сцені випадково розбив свій приз – статуетку переможця. Момент інциденту зафіксували на відео. Судячи з усього, сталася просто неприємна випадковість.

Nemo на знак перемоги розмахував статуеткою, сидячі на сцені. Потім він хотів поставити її – але вочевидь зробив це занадто сильно, в результаті крихкий символ перемоги розламався на дві частини.

На відео також потрапили здивовані та приголомшені цим інцидентом члени команди виконавця, які тримають уламки в руках та не знають, що тепер з ними робити. Поки невідомо, чи замінять організатори пісенного конкурсу розбитий приз, або ж Nemo доведеться або лагодити статуетку власними силами, або взагалі залишитися без призу.

Telegram oembed: https://t.me/informator_live/2277

Нагадаємо, що вночі з 11 на 12 травня шведському Мальме завершився фінал пісенного конкурсу "Євробачення-2024". Українські учасники – дует Alyona Alyona та Jerry Heil з композицією Teresa & Maria за підсумками глядацького голосування та балів національного журі посіли третє місце. Перемогу здобув учасник зі Швейцарії.

Україна отримала 146 балів від журі конкурсу. А ось глядачі дали Україні аж 307 балів. Саме тому українські виконавиці опинилися у трійці лідерів конкурсу – проте наздогнати Швейцарію все одно не змогли через велику різницю у балах.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.