Надійність страхування протягом 30 років: стабільна репутація і фінансові показники

Читать на русском

Завдяки інноваційним цифровим інструментам та сервісам онлайн, компанія ІНГО робить процес страхування максимально зручним для своїх клієнтів

Читать на русском
Страхова компанія ІНГО пропонує зручну систему отримання страхового відшкодування за спрощеною процедурою
Страхова компанія ІНГО пропонує зручну систему отримання страхового відшкодування за спрощеною процедурою

Завдяки інноваційним цифровим інструментам та сервісам онлайн, компанія ІНГО робить процес страхування максимально зручним для своїх клієнтів

Страхова компанія ІНГО – це довговічний гравець на ринку страхування, який завоював довіру клієнтів завдяки своїй надійності та високим фінансовим показникам. Заснована більш як 30 років тому, компанія продовжує працювати в Україні, забезпечуючи виконання усіх зобов'язань за укладеними договорами. Не дивлячись на складну ситуацію в країні, деякі філії та агенції компанії перейшли на роботу онлайн, забезпечуючи доступність сервісів 24/7. Але деякі продовжують традиційно працювати в офісному форматі. Це дуже вагомі показники для тих, хто шукає надійну страхову компанію у 2024 році. 

Детальніше про особливості графіку офісів в регіонах країни можна дізнатися, зателефонувавши за номером 0 800 215 553 або звернувшись у чатах компанії в месенджерах. 

Врегулювання випадків

У сучасних умовах страхова компанія ІНГО пропонує зручну систему отримання страхового відшкодування за спрощеною процедурою. Це означає, що отримати страховий виплату можна без особистого візиту до офісу – все можна оформити в дистанційному режимі. Деталі процедури:

  • Індивідуальний розгляд кожного випадку, згідно з умовами договору. Всі необхідні документи ви можете надіслати зручним способом, наприклад – сканована копія або фотознімок на електронну пошту.
  • На сайті ви знайдете електрону адресу та номер телефону, за яким в месенджер можна надіслати всі необхідні папери.

Страховий випадок з ІНГО: формат звернення

У разі виникнення страхового випадку рекомендується звертатися до контакт-центру за номером 0 800 215 553 (безкоштовно). Для звернень з-за кордону можна скористатися чатами в месенджерах або зателефонувати за номером, який вказаний на сайті. 

Важливо! Далеко не кожна СК працює цілодобово, тому якщо для вас це важливий критерій, варто обрати ІНГО, адже до контент-центру з відшкодування (медичне і авто-страхування) можна звернутись в будь-який час. 

Не соромтеся звертатися до співробітників контакт-центру з будь-якими питаннями, вони завжди готові надати допомогу. 

ІНГО: ваш надійний захисник

Завдяки інноваційним цифровим інструментам та сервісам онлайн, компанія ІНГО робить процес страхування максимально зручним для своїх клієнтів. Ви можете оформити поліс та отримати необхідну інформацію у будь-який час доби, просто використовуючи смартфон чи комп'ютер. З врахуванням непередбачуваних життєвих ситуацій, ІНГО пропонує гнучкі та сучасні страхові рішення, що відповідають усім вашим потребам. На відміну від багатьох страхових компаній, ІНГО володіє широким досвідом у сфері компенсації збитків, що дозволяє максимально швидко та ефективно вирішувати будь-які питання, які виникають у клієнтів. 

Завдяки своїй надійності, доступності та професіоналізму, страхова компанія ІНГО продовжує займати лідируючі позиції на ринку страхування в Україні, надаючи максимальний захист та комфорт своїм клієнтам.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.