Відомо, що під час навчального польоту літак несподівано втратив тягу, що призвело до, м'яко кажучи, жорсткої посадки
У Ставропольському краї Росії у неділю, 27 жовтня, сталася чергова авіакатастрофа: біля станиці Суворовська впав літак АН-2. На борту повітряного судна перебувало десять осіб, серед них – вісім парашутистів та два пілоти. Пасажири відбулися переляком та незначними травмуваннями.
За даними російського Telegram-каналу Baza, аварія сталася поблизу автодороги. Відомо, що під час навчального польоту літак несподівано втратив тягу, що призвело до, м'яко кажучи, жорсткої посадки.
Також відомо, що загиблих немає, однак декілька пасажирів отримали травми. Російські оперативні служби надали їм медичну допомогу.
Російські літаки частенько падають у різних регіонах РФ. Не останньою причиною цьому є плачевний стан російської авіації, зокрема цивільної, по якій боляче вдарили західні санкції. Бажання росіян замінити західні деталі на російські часто спрацьовує проти них самих, адже абсолютних відповідників у РФ немає, а зліплені нашвидкоруч - неякісні та різко зношуються.
Так, 13 жовтня російський літак Ан-3 АК "Борус" здійснив аварійну посадку в Олекмінському районі Республіки Саха, що в Якутії. Він виконував рейс Олекмінськ-Залізногірськ-Ілімський. Повітряне судно приземлилося за 1,5 кілометра від міста Олекмінськ. За попередніми даними, під час польоту перестав працювати двигун. На борту літака перебували вчені-геофізики, які займалися зокрема, пошуком покладів золота.
Раніше у Росії розбився літак Ан-2. Це сталося 9 вересня у Московській області. За попередніми даними, всі члени екіпажу загинули. Протягом дня борт тричі підіймали у повітря.
15 серпня в Черемхівському районі Іркутської області РФ впав стратегічний бомбардувальник Ту-22М. У соціальних мережах з'явилися кадри, де можна побачити, як горить літак. Пізніше інформацію офіційно підтвердив губернатор регіону.
27 липня у Волгоградській області РФ розбився винищувач Су-34. Російські пропагандисти стверджують, що літак виконував плановий навчально-тренувальний політ. Пілоти нібито вижили, загрози їхньому життю немає.
Також на третій рік війни росіяни без проблем обслуговують і ремонтують військову авіацію. Йдеться про Су-30 СМ з рідкісними деталями. Ворог обслуговує літаки, використовуючи таємні схеми обходу санкції через казахську компанію-прокладку ARC Group.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.