Мінкульт заплатить з бюджету майже 13 мільйонів за мультик про пердіж

Читать на русском

На каналі Кузюки 395 підписантів

Читать на русском
Мінкульт заплатить з бюджету майже 13 мільйонів за мультик про пердіж

На каналі Кузюки 395 підписантів

«Коли пукає малюк, світ становится добрішим» - таку пісеньку співають герої мультфільму «Кузюка», який фінансується Мінкультом.  

Про це написав на своїй сторінці у Фейсбуці  головний редактор видання theБабель Євген Спірін, - передає Інформатор  

 

 

Пост_Кузюка

У минулому році Інформатор Гроші писав,що Мінкульт мав заплатити за «Кузюку» 12,8 млн грн. Таке замовлення «Анімаційна студія «УМ ГРУП» отримала без конкурсу, тому що кінопроект «Кузюка» переміг у відборі ідей патріотичного спрямування та отримав державне фінансування. 

У березні 2020 року на каналі «Кузюка» в ютубі ми нарахували 22 серії і 217 підписників. Наразі вже вийшов 71 мультфільм і у каналу з'явилося 395 підписників. 

У користувачів соцмереж більш за все критику викликала примітивність створення мультфільму. У кадрі видно чиїсь руки, які тримають м'яку іграшку, і звучить текст. Це нехитре відео коштує мільйони гривень, і багато самі можуть знімати вдома відео не гірше, і за ті ж гроші. 

Скільки коштує пук 

За даними системи державних закупівель Prozorro,в грудні 2018 року представник Мінкульту підписав з директором «Анімаційна студія «УМ ГРУП» договір на створення 24 серій мультфільму за 12 млн 826 тис. 793 грн. А прокат і трансляція мали оплачуватися окремо. 

 У вересні минулого року з'явилося ще одне повідомлення про договір між Міністерством культури і творцями «Кузюки». Але, як виявилося, це не нове фінансування, а додаткова угода до договору від 2018 року. У ній сказано, що Міністерство культури повинно було сплатити за «Кузюку» у 2018 році 10 млн 004 тис. 899 грн,а у 2020-м - 2 млн 821 тис. 894 грн.Також термін здачі актів виконаних робіт закінчився у вересні минулого року.  

У будь-якому випадку договір діє допоки сторони не виконають свої зобов'язання.  

Хто створив Кузюку 

За інформацією аналітичної платформи YouControl,«Анімаційнастудія« УМ ГРУП» була зареєстрована більше 12 років тому у Києві. Спочатку компанія займалася адвокатською діяльністю під вивіскою «Юридична компанія« СОВА», але в грудні 2015 року змінила рід занять на створення кіно і телепрограм.  

Її керівником є Анна Хоменко, а засновником - житель міста Вишневе Київської області Артем Денисов. 

Судячи з кількості підпісників у мультфільму, саме журналісти рекламують «Кузюку» і можуть претендувати на рекламні гонорари. Адже супер якісним цей мультфільм не назвеш, а єдині вимоги - відповідність сценарію і нормам закону «Про кінематографію». 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут 

Ірина Логуш 

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.