Міністерка економіки розповіла, як держава вирішує проблему дефіциту пального

Читать на русском

Наявність пального на АЗС гарантують в березні-квітні

Читать на русском
Міністерка економіки розповіла, як держава вирішує проблему дефіциту пального

Наявність пального на АЗС гарантують в березні-квітні

Україна активно переорієнтовує маршрути імпорту пального, шукаючи заміну тим каналам постачання, які були перервані через повномасштабне військове вторгнення держави-терориста росії.

Детальніше про шляхи подолання паливної кризи в країні розповіла перша віцепрем'єр-міністерка – міністерка економіки України Юлія Свириденко.

Вона пояснила, що Україна минулого року імпортувала 82% від усього обсягу споживання пального, що становило 9,6 млн тонн. Основними каналами імпорту були автомобільні шляхи, залізничниця, морські поставки та трубопровід.

Наразі з усіх каналів поставок залишився лише автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% імпорту.

«Тепер морські поставки заблоковані агресором, залізницею везти обсяги по широкій колії немає звідки та як (раніше поставки були з рф, з білорусі та з Литви через білорусь), а трубопровідний транспорт теж не працює, бо дизель у ньому був з росії», – говорить міністерка.

Після переорієнтування маршрутів поставок вдалося збільшити об'єми автоперевезення пального у травні до березня у 15 разів, а залізничні та річкові перевезення – у п’ять разів.

«Ці кроки дозволили гарантувати наявність пального на АЗС в березні-квітні. Проте у травні очікуємо значно більше споживання. Крім того, ворог зруйнував нашу паливну інфраструктуру включно з Кременчуцьким НПЗ», – зазначила Свириденко.

Міністерка впевнена, що країна має можливість забезпечити потреби бензину на травень в обсязі 120 тис. тонн. Потребу в дизелі, яка становить 254 тис. тонн, планується покрити за рахунок максимальних обсягів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничного перевантаження.

«Позитивні сигнали Україна отримала після енергетичного форуму в Варшаві. Є усі технічні можливості збільшити перевалку пального через Польщу  з 60 до 200 тис. тонн на місяць. Сьогодні сукупні залишки операторів показали мінімальне зростання. Це вже хороша новина», – розповіла вона.

Нагадаємо, раніше Свириденко повідомила, що Польща допоможе страхувати іноземний транспорт для ввезення пального в Україну.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.