"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Герцогиня Сассекська офіційно запустить цієї весни свій новий бренд способу життя
Стильний бренд Меган Маркл, American Riviera Orchard, представив свій перший продукт: сільські банки свіжого джему. Полуничне варення від Меган вже отримали впливові друзі герцогині. До числа обдарованих варенням увійшли модельєр Трейсі Роббінс і аргентинська світська левиця Дельфіна Балк'єр.
Друзі герцогині Сассекської в понеділок, 15 квітня, в соціальних мережах поділилися фотографіями фруктових консервів з назвою і логотипом компанії, загорнутих у декоративну тканину нейтрального кольору і прикрашених бантиком, пише Page Six. Так, Трейсі та Дельфіна похвалилися подарунками у своїх сторіз в Instagram. На банці Трейсі зазначено, що це "17 банка варення з 50-ти".
Маркл і модниця, дружина боса Paramount Брайана Роббінса, схоже, потоваришували після відвідування прем'єри фільму "Боб Марлі: Одне кохання" на Ямайці на початку цього року. Пара також дружить з Дельфіною Балк'є, яка одружена з другом принца Гаррі Начо Фігерасом, якого вони бачили на матчі зі збору коштів у Флориді минулої п'ятниці.
Маркл дебютувала з American Riviera Orchard у березні, запустивши сторінку в Instagram, присвячену проєкту. Відео у вінтажному стилі, на якому Меган готує і розставляє білі гортензії і троянди, було опубліковано в новому акаунті Instagram American Riviera Orchard.
Очікується, що герцогиня офіційно запустить бренд "Американська Рів'єра" пізніше цієї весни, а джерело повідомило журналу People минулого тижня: "Меган вважає назву "Сад Американської Рів'єри" ідеальною. Вона не може дочекатися запуску веб-сайту. Вона натхненна своїм останнім особистим підприємством. Це те, що вона давно хотіла зробити. Вона рада поділитися своїм стилем і речами, які їй подобаються".
Заявка на товарний знак засвідчила, що American Riviera Orchard буде продавати асортимент товарів для будинку, включно з їстівними ласощами, як-от желе, джеми і спреди, а також столові прилади, столову білизна та напої. Куховарські книги також включені в документацію.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.