Це данина періоду глибоких культурних і соціальних перетворень, що характеризується яскравим злиттям музики, моди і технологій. Тут і фантастичний сюжет з відсиланням на славнозвісне кіно, і відтворення стилістики тогочасної реклами, і ефектні персонажі Артема Пивоварова, Ірини Білик, Даші Астаф’євої, Лєри Мандзюк та Юрія Ткача.
На таку ситуацію вплинули інформаційні ресурси, пов'язані з Росією
В Україні високий рівень антищеплювальних настроїв. Станом на 22 квітня в країні від коронавірусу вакцинували лише трохи більше 1% населення. Медики назвали причини частих відмов від вакцинації.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на "Радіо Свобода".
"Опитані лікарі були одностайні в тому, що це логічні наслідки потужної антивакцинальної кампанії, сліди якої ведуть до Росії. 90% агресивних ботів, які агітують за відмову від щеплення, мають російське походження, кажуть фахівці. І додають: в унісон їм "співають" проросійські канали в Україні, які нападають на вакцини від компаній Pfizer і Sinovac і паралельно з цим просувають російський продукт Sputnik V", - зазначає видання.
Крім того, результати соціологічних опитувань свідчать, що українці з острахом зустрічають щеплення від COVID-19, і значна кількість так званих антищеплювальників складають саме люди старшого віку.
Нагадаємо, раніше у МОЗ назвали замовників антивакцинальної компанії в Україні.
Відзначимо, раніше заступник голови МОЗ заявив, що якщо українці не будуть вакцинуватися,то "в жаху карантину житимемо досить довго ".
Читайте також:"Вічний карантин. чому відмова від вакцинації - це глобальна проблема".