Леся Нікітюк поставила себе на кін: переможець зможе втілити з нею свої модні фантазії

Телеведуча відправляє стилістів в модні брендові магазини та звичайні ринки, аби ті знайшли для неї гідний одяг

Нікітюк нове шоу
Перші дві учасниці вже спробували свої сили

Телеведуча Леся Нікітюк активно займається своїми соцмережами, в яких в неї доволі солідні охоплення. Так, наприклад, лише на її Instagram підписані понад 4 млн фолловерів. Зіркова уродженка Хмельницького вже знімала Instagram-серіаліті, зокрема на основі "Сімпсонів" та "Роксолани", які набирали неймовірну кількість переглядів. Тепер же 36-річна телеведуча запустила фешн-проєкт.

Зірка "Нового каналу" часто публікувала в соцмережах свої модні образи з популярним підписом This is my look of the day, що в перекладі з англійської означає "це мій образ на день". Популярна рубрика відтепер переросла в шоу, переможець якого матиме змогу не тільки познайомитися з зіркою, але й взяти в неї мірки та одягнути на важливі зйомки.

"Це шоу, в якому талановиті українські стилісти будуть вдягати мене на запропоновану подію. Сума, на яку вони куплятимуть одяг у магазині, обиратиметься рандомно, за допомогою колеса фортуни. В одного учасника грошей більше, в другого – значно менше", - роз’яснила в першому випуску телеведуча.

В кожній Insta-програмі тривалістю до трьох хвилин користувачі соцмережі побачать, як можна стильно вдягнутися у магазині, на базарі чи в секонд-хенді на маленький і на великий бюджет.

"І, до речі, додам від себе, що не завжди на великий бюджет виглядатимете краще. Можна знайти цікаві образи й на невеличку суму. А ще в цій програмі стилісти даватимуть корисні поради під час вибору луків! Тому дивіться уважно й запам’ятовуйте, що зараз модно", - зазначила Нікітюк.

Телеведуча, блогерка Леся Нікітюк. Фото: Instagram/lesia_nikituk
Телеведуча, блогерка Леся Нікітюк. Фото: Instagram/lesia_nikituk

У першому випуску Instagram-проєкту This is my look of the day Лесю Нікітюк одягали стилістки Олімпія і Таня. Завданням дівчат було підібрати зірці вдалий лук для походу на закупи на Житній ринок (Київ). Бюджет обмежений: одній стилістці дали вісім тисяч, іншій – чотири тисячі. У підсумку одяг дівчата обирали на Троєщинському базарі.

"Визначати переможця двобоїв будемо за коментарями. Тому кожен підписник може написати відгук, який обов’язково врахуємо. А у фіналі стиліст-переможець отримає можливість одягнути мене для одного з шоу "Нового каналу"", - підбила підсумки Леся.

Зазначимо, що Нікітюк зараз веде шоу "єПитання", гумористичне шоу "Розсміши коміка по-новому" (в якому ще до своєї кар’єри брала участь) та "Хто зверху?", яке вже є класикою українського телебачення.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Леся Нікітюк (@lesia_nikituk)

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube