«За нинішніх обставин говорити про припинення вогню просто нереалістично»
Це про той момент після розставання, коли емоції обрушуються хвилями: спочатку любов, потім гнів, розчарування і, нарешті, ріжуча правда. Вас зрадили. Ви віддали своє серце не тій людині.
Крауд-маректинг – це не просто розмістити посилання на форумах. Їх дуже важливо інтегрувати органічно в контент, щоб він не був надто рекламним. Правильно підібрані майданчики та тексти відгуків – запорука гарного результату.
З кожним роком людина дедалі менше довіряє прямій рекламі. І щоб покупка відповідала його очікуванням, він має бути впевненим у своєму виборі. Тому потенційний покупець перш за все займається вивченням відгуків, збирає експертний матеріал у цьому питанні або запитує людей на тематичних форумних майданчиках. Цей спосіб пошуку інформації використовує SEO як один із методів зовнішньої оптимізації сайту. Фахівець проводить розміщення крауд посилань (посилання на сторінку, що просувається, продукт), природно введених у відгук або коментар на форумах або інших майданчиках з вузькоспрямованими обговореннями, де є охоплення цільової аудиторії. На перший погляд, нічого складного, проте потрібен спеціальний досвід, щоб створене обговорення не створило відчуття реклами і не призвело до негативних емоцій щодо впізнаваності бренду.
З використанням цього інструменту акцент робиться на залучення цільової аудиторії та її активну участь у обговоренні. Це можливо, якщо діалог виглядатиме природним, змістовним і залишатиметься цільовим, тобто максимально вирішуватиме задану тему. Тому виділяють кілька ключових правил крауд маркетингу:
Послуги крауд-маркетингу пропонують багато компаній. Однак, щоб вибрати підрядника правильно, власникам бізнесу варто трохи вивчити питання, які беклінки принесуть йому користь і які типи посилань повинні посилатися на сайт, щоб вони дали результат. Оскільки crowd marketing є одним з продуктивних методів наростити масу посилань, важливо співвідношення анкорних і безанкорних посилань.
Анкорні – це посилання з видимим текстом (анкором), який може збігатися з ключовим запитом або описувати вміст переходу. Безанкорні посилання прописуються у вигляді URL-адреси або фрази типу «натисніть тут» або «перейдіть за посиланням» із заданим гіперпосиланням.
Використання обох типів лінків важливе з кількох причин:
Професійний крауд маркетинг для сайту передбачає безліч правил щодо вибору донорів, формування тексту відгуків, складання анкор-листа та публікацію самого відгуку. Тому рекомендуємо довіряти це професіоналам у галузі крауд-маркетингу.