KFC в Коломиї з'явиться у торговому центрі Galeria Korzo поруч з музеєм Писанка, до кінця 2025 року компанія також планує запустити ще щонайменше два нові заклади: у Тернополі в ТРЦ Подоляни та Кам’янському в Дніпропетровській області
Мережа швидкого харчування KFC почне відкривати ресторани в середніх регіональних містах з населенням 50 000 – 100 000 осіб, першим буде Коломия. Про це 9 вересня повідомила пресслужба українських франчайз KFC (ТОВ "Тесті Фуд", ТОВ "Глобальна ресторанна група – Україна", ТОВ "ДТС-Харків"). KFC має ресторани в менших містах, але всі вони – передмістя інших мегаполісів (наприклад, Сокільники, Гостомель, Вишгород, Софіївська Борщагівка).
"Коломия увійшла до оновленої інвестиційної програми на 2025 рік, що передбачає збалансоване географічне розширення мережі не лише в обласних центрах, а й у перспективних містах з населенням 50 000 – 100 000 осіб. Ми обрали Коломию, адже бачимо в місті значний потенціал для розвитку бренду. Це активне регіональне місто з високою комерційною динамікою, стабільним трафіком і чимраз більшим попитом на сучасний сервіс", – повідомили у KFC.
KFC в Коломиї з'явиться у торговому центрі Galeria Korzo (Чорновола, 30а) поруч з музеєм "Писанка". До кінця 2025 року компанія також планує запустити ще щонайменше два нові заклади: у Тернополі (Текстильна, 28, ТРЦ "Подоляни") та Кам’янському в Дніпропетровській області.
Станом на вересень 2025 року в Україні працює 68 ресторанів бренду KFC, 20 з яких були відкриті після початку повномасштабного вторгнення. Протягом 2025 року франчайзі KFC відкрили чотири нових заклади, два з них – 22 серпня та 28 серпня в Одесі. За оцінкою KFC, кожен ресторан створює близько 25 робочих місць, надаючи можливості працевлаштування для молоді й фахівців у регіоні.
Як повідомляв Інформатор, у жовтні 2022 року власник мережі закладів швидкого харчування KFC — американська компанія Yum! — йде з росії та продає свій бізнес. Покупцем стала компанія Smart Service Ltd., якою керує один з існуючих там франчайзі KFC. Новий власник планує зробити повний ребрендинг закладу та повністю змінити концепцію.