Розташована в травні реклама після руйнування російськими терористами греблі Каховської ГЕС викликала хвилю хейту
Торгово-розважальний центр River Mall, розташований у столиці на лівому березі Дніпра, потрапив у скандал. У травні ТРЦ розмістив у своїх соцмережах рекламу, на якій розміщена дівчина у воді та слоган “Твій шопінг на поверхні”. Однак 7 червня, на тлі підриву російськими терористами Каховської ГЕС і великої кількості людей, що постраждали, фото та рекламний ролик ТРЦ викликав обурення. ТРЦ River Mallшвидко прибрав рекламу та розмістив пояснення у соцмережах.
“Друзі, вимушені провести "інформаційну дезінфекцію" та роз'яснити ситуацію, що складається навколо рекламних бордів ТРЦ. Назва нашого ТРЦ — River Mall, у візуальному стилі основним елементом є хвилька, а ще ми знаходимось на березі річки Дніпро. Водна тематика — це основа нашого бренд-стилю. Її ми перенесли у дизайн ТРЦ, використовуємо у зовнішній рекламі та у соціальних мережах. Тому й остання рекламна кампанія також була пов'язана з водою та шопінгом. На початку травня ми розробили та запустили креатив з дівчиною у воді та слоганом "Твій шопінг на поверхні". 6 червня, сталася трагедія у південному регіоні України, черговий теракт, який здійснила країна-агресор, підрив дамби та затоплення Херсонщини. Ми приносимо співчуття усім постраждалим внаслідок цього акту тероризму. Це і наш біль та величезне горе. Нам дуже прикро, що після затоплення Херсонщини наша реклама викликала у вас негатив та могла образити ваші почуття. На початку травня, при створенні цієї реклами ми й подумати не могли, що таке станеться, та наш позитивний меседж про шопінг буде недоречним через таку трагічну подію”, - йдеться у повідомленні.
У ТРЦ River Mall зазначили, що вони отримали дуже багато хейту через некоректно подану інформацію у Телеграм-пабліках.
“На жаль, адміністратори цих "інформаційних ресурсів" не вказали, що це травнева рекламна кампанія, а виставили нас у світлі "хайпу на фоні трагедії". Наразі ми працюємо над тим, щоб зняти рекламу, яка розміщена на бордах по місту (на це потрібно декілька днів) та ми вже видалили публікації з цим креативом із соцмереж. Дуже просимо вас підтримувати інформаційну гігієну та перш ніж вступати у черговий інфоскандал, обов'язково перевіряти інформацію та джерела з яких ви її отримуєте. І давайте направляти енергію у корисні справи, які допоможуть наблизити нашу Перемогу!” - йдеться у повідомленні.
Цей пост викликав хвилю підтримки ТРЦ River Mall з боку підписників їх соцмереж. Варто відзначити, що інформацію про скандал навколо реклами ТРЦ River Mall підхопили російські пропагандиські ресурси. Користуючись своєю схибленої логікою, вони якимось чином спробували обгрунтувати через рекламу торгового центру власну маячню про те, що немов би дамбу Каховської ГЕС зруйнувала Україна.
Від моменту окупації на Каховській греблі були зруйновані три прольоти водозливної греблі із частковим пошкодженням затворів, і вони частково пропускали воду. "Укргідроенерго" повністю виключає, що причиною руйнації став зовнішній удар, оскільки Каховська ГЕС була спроєктована і побудована так, щоб витримати ядерний удар. Припускають, що це мало бути кілька одночасних потужних вибухів зсередини. Скоріш за все була замінована сама гребля та будівля ГЕС, де встановлені гідроагрегати. Не виключається, що окупантів консультували, де саме потрібно закласти вибухівку, робітники російської енергетичної структури, які там працювали. Стосовно того, що не було чути потужного вибуху пояснюється тим, що вибухівку заклали в глибині будівлі ГЕС у внутрішніх приміщеннях, нижче рівня води.
Як раніше повідомляв Інформатор, UNITED24 разом з monobank відкриває збір на потреби державних служб надзвичайних ситуацій та транспорту. Всі зібрані кошти будуть направлені на закупівлю обладнання та техніки для проведення рятувальних операцій в регіоні та подолання наслідків підриву російськими терористами греблі Каховської ГЕС, які відкриються, коли зідійде вода.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.