Модель планує створювати речі в стилі "тихої розкоші" і підписала контракт з Єнсом та Еммою Греде, які працювали над маркою Skims Кім Кардаш'ян
Сімейство Кардаш'ян знає, як заробляти мільйони доларів. Минулого місяця цінність бренду Кім Skims зросла до 4 мільярдів доларів. Її молодша сестра вирішила не відставати від неї. Інсайдери розповіли, що 26-річна Кайлі Дженнер має намір «змінити моду» та запустити власний бренд одягу.
Видання Page Six з посиланням на інформаторів запевняє, що бізнес-вумен планує створювати речі в стилі «тихої розкоші». Інсайдери кажуть, що Кайлі вже підписала контракт із Єнсом та Еммою Греде. Пара є засновниками компанії Good American. Вони успішно запустили на ринок бренди Skims Кім Кардаш'ян та Khloé Хлої Кардаш'ян.
«Кайлі завжди цікавилася модою. Зараз вона активізувалася і має чітке бачення того, що вона хоче створити», – каже інсайдер.
Кайлі вже успішний підприємець. Наприкінці 2019 року вона продала 51% свого бренду косметики та засобів для догляду за шкірою Kylie Cosmetics компанії Coty за 600 мільйонів доларів. На думку журналістів, Кайлі Дженнер упевнено рухається до того, що стати новою іконою стилю сім'ї Кардаш'ян, відібравши пальму першості у старшої сестри Кім.
«Кожна дівчина має своє бачення. Вони надихають і підганяють один одного. Вони всі такі різні та незалежні, але дають одне одному безліч порад», – цитує видання слова інсайдера.
Нещодавно Кайлі Дженнер анонсувала вихід своєї лінійки ляльок Bratz. Образи іграшок повторюють щорічні образи теледів на Met Gala. Наприклад, перша лялька з лінійки символізує вихід Дженнер на бал у 2019 році у яскраво-фіолетовому платті Versace з воланами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.