Головна
Життя
13:50, 20 Січня
Информатор UA

Интро

У 2022 році в Україні найпопулярнішою соціальною мережею став Instagram. Він уперше випередив Facebook за кількістю користувачів у країні. Найпопулярнішою соціальною мережею серед молоді став TikTok. Про це повідомляє Інформатор із посиланням на AIN.UA. За останні пів року Instagram "виріс" на 2,3 млн користувачів і вперше за цим показником випередив Facebook. Станом на січень 2022 року аудиторія Instagram становить 17,3 млн акаунтів, а Facebook — 16,8 млн. Facebook Messenger користуються 10,7 млн осіб, що на 700 тисяч більше, ніж влітку 2021 року. Лідери з приросту користувачів в Україні — Київська (+10%) та Львівська (+5,3%) області. Найбільше аудиторія Instagram збільшилася у Києві (+10%), Івано-Франківську (+7,8%) та Запоріжжі (+6,8%). У Facebook динаміка погіршилася. Частина користувачів знизилася у восьми містах. Найбільше жителів перестали сидіти у соцмережі із Луцька (-8,1%) та Львова (-3,3%). А зросла кількість користувачів в Одесі (+5,8%), Сумах (+3,1%) та Києві (+3,1%). Більшість вікових груп воліє зареєструватися в Instagram, ніж у Facebook. Друга соцмережа має найкращі показники лише серед старшої аудиторії. А ось найпопулярнішою соцмережею серед повнолітніх українців є Youtube — 23,5 млн користувачів. Хоча громадяни віку від 18 до 24 років найчастіше користуються TikTok, а саме 5,5 млн людей. Усього користувачів TikTok в Україні віку 18+ — 12 млн. Раніше Інформатор повідомляв, що Instagram запустить платні підписки на блогерів. Також писали, що хакер заблокував обліковий запис глави Instagram Адама Моссері, переконавши модераторів соцмережі, що їхній керівник помер. Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут. Фото: Plusone social impact

Instagram став найпопулярнішою соцмережею в Україні

Читать на русском

Аудиторія Instagram в Україні становить 17,3 млн користувачів

Читать на русском
Instagram став найпопулярнішою соцмережею в Україні

Аудиторія Instagram в Україні становить 17,3 млн користувачів

У 2022 році в Україні найпопулярнішою соціальною мережею став Instagram. Він уперше випередив Facebook за кількістю користувачів у країні. Найпопулярнішою соціальною мережею серед молоді став TikTok.

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на AIN.UA.

За останні пів року Instagram "виріс" на 2,3 млн користувачів і вперше за цим показником випередив Facebook. Станом на січень 2022 року аудиторія Instagram становить 17,3 млн акаунтів, а Facebook — 16,8 млн. Facebook Messenger користуються 10,7 млн осіб, що на 700 тисяч більше, ніж влітку 2021 року.

Лідери з приросту користувачів в Україні — Київська (+10%) та Львівська (+5,3%) області. Найбільше аудиторія Instagram збільшилася у Києві (+10%), Івано-Франківську (+7,8%) та Запоріжжі (+6,8%).

У Facebook динаміка погіршилася. Частина користувачів знизилася у восьми містах. Найбільше жителів перестали сидіти у соцмережі із Луцька (-8,1%) та Львова (-3,3%). А зросла кількість користувачів в Одесі (+5,8%), Сумах (+3,1%) та Києві (+3,1%).

Більшість вікових груп воліє зареєструватися в Instagram, ніж у Facebook. Друга соцмережа має найкращі показники лише серед старшої аудиторії. А ось найпопулярнішою соцмережею серед повнолітніх українців є Youtube — 23,5 млн користувачів. Хоча громадяни віку від 18 до 24 років найчастіше користуються TikTok, а саме 5,5 млн людей. Усього користувачів TikTok в Україні віку 18+ — 12 млн.

Раніше Інформатор повідомляв, що Instagram запустить платні підписки на блогерів.

Також писали, що хакер заблокував обліковий запис глави Instagram Адама Моссері, переконавши модераторів соцмережі, що їхній керівник помер.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Фото: Plusone social impact

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.