«Очі дівочі» — це пісня про очі, які пережили різні стани. У ній ідеться про те, що сльози - не завжди про біль. Вони можуть бути і про щастя, і про полегшення, і про момент, коли всередині все нарешті стає на свої місця.
Мета кампанії - чинити тиск на національну безпеку України
В Україні розгорнута антивакцинальна кампанія. Її мета - чинити тиск на національну безпеку України.
Про це заявив міністр охорони здоров'я Максим Степанов на брифінгу 9 березня, передає Інформатор .
Він вважає, що за цією антивакцинальною кампанією стоять політичні сили і експерти, які хочуть, щоб в Україні використовували вакцину російського виробництва.
"В інформаційному просторі країни розгорнута цілеспрямована антивакцинальна кампанія. Одним з можливих замовників антивакцинальної істерії, зокрема, є люди, які всіма правдами та неправдами хочуть, щоб Україна не використовувала вакцини провідних країн, які виготовлені провідними компаніями світу - той же Covishield, Pfizer, AstraZeneca інші вакцини, а використовували тільки вакцину, яка виробляється країною-агресором", - заявив Степанов.
Він також підкреслив, що провідниками "антивакцинальної вакханалії" є політичні діячі та експерти, які "вважають за потрібне коментувати, яка вакцина хороша, а яка не гарна".
Нагадаємо, серед українців, які бажають вакцинуватися від коронавірусу, 44% віддали перевагу б безкоштовному щепленню.Решта готові платити гроші за вакцину, але суми різні.
Також Інформатор писав, що діяльністю Зеленського в боротьбі з коронавірусом незадоволені 57% українців .