"Президент чітко дав зрозуміти обом сторонам: якщо прямий діалог не розпочнеться в найкоротші строки, то США мають піти з цього конфлікту - що б це не означало..."
Робота "100 років" за віршем видатного українського поета Василя Стуса нагадує про тривалу боротьбу українців за свободу, сильний дух нашого народу, що не був зломлений попри найтяжчі випробування.
Перша леді доводить: модна сумка може бути не тільки елегантною, але й практичною!
Будь-яка модниця знає наскільки важливими доповненнями до "луку" є аксесуари. Вони здатні підкреслити індивідуальність та увиразнити характер того, хто їх одягає. Ми зазирнули до модної "шафи" української першої леді і знайшли там не тільки актуальні чокери та кольє від вітчизняних брендів, а й сумку молодого й дуже успішного бренду з L.A.
Олена Зеленська вперше з’явилася із сумкою американського бренду Staud під час поїздки в Брюссель ще до війни. Актуальною модель Shirley лишається до сьогодні, адже за версією Vogua, прямокутні об’ємні сумки знову стали трендом 2022 року. Та повернемось до вибору першої леді.
"Ширлі" - це досить велика й за рахунок прямих ліній підкреслено елегантна квадратна сумка, у нашому випадку – кольору віскі. Альтернатвині кольокри - рудий та чорний. Зеленська вдало поєднує аксесуар з костюмами в теплій гаммі кольорів мокко чи горіху, зокрема з брючним костюмом українського бренду SIX з короткими штанями з манжетами.
Коштує сумка цієї моделі 295 доларів, тобто майже 11 тисяч гривень за теперішнім курсом. Її переваги полягають в тому, що вона містка та має зручну квадратну ручку, тож її можна носити в руках як портфель, що виглядає особливо стильно.
Сара Стаудінгер та Джордж Аугусто заснували марку Staud у 2015 році. Бренд створює жіночні речі із високоякісних матеріалів, при цьому зберігаючи лояльну цінову політику, зазначається в презентації.
"Усього за кілька років існування, колекції цього лос-анджелеського бренду встигли полюбитись багатьом інфлюєнсерам та стали "завсідником" на світових Тижнях моди. Шкіряні відра-авоськи, клатчі в пластиковому чохлі, атласні, оксамитові, солом'яні або прикрашені бісером - сумки бренду систематично стають культовими it-bags, залишаючись в тренді з сезону в сезон", - йдеться в описі до бренду.
Звісно, така сумка в гардеробі першої леді не єдина. Не менш елегантною та жіночною, до прикладу, виглядає трендова замшева сумка-багет темного кольору шампані. Любить Олена Зеленська й клатчі.
Раніше ми вже писали, які ювелірні бренди обирає Олена Зеленська та скільки це коштує. Здебільшого, перша леді обирає українського виробника, що не може не тішити. Серед ТОП-3 такі бренди, як Guzema Fine Jewelry, SOVA та Gunia Project.
Зокрема, прикраси першого вищезгаданого бренду вирізняються витонченими лініями і нестандартними рішеннями в підході до форм, в яких відстежуються національні мотиви. Олену Зеленську часто можна побачити в підвісках та сережках цього бренду. Ціни на прикраси відрізняються. Не менш цікавий вибір Олени – кольє з червоними коралами з символічної колекції Kalyna бренду SOVA.
Ще один український бренд, на який звернула увагу дружина президента Зеленського, став Gunia Project. Виробник позиціює себе як автор виняткових речей з етнічними мотивами. У межах візиту до ОАЕ перша леді доповнила свій образ крученими позолоченими сережками цього бренду.
Раніше Інформатор розповідав, що шию перша леді прикрашає дуже обережно.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.