"Напевно, треба було робити діалог. Завжди треба комунікувати. Найважливіше зараз — це те, що є законопроєкт. Він зареєстрований. Я думаю, що за нього проголосують. Я хочу, щоб це відбулося"
Головною героїнею відеокліпу на пісню стала Юліанна Дружиніна — володарка титулу «Mrs. Ukraine World International». Її образ у кліпі — втілення української сили, краси та глибоких традицій. Її історія — про те, як сучасна українська жінка поєднує кар’єру, материнство та активну життєву позицію.
Загалом на ці цілі компанія Google вже виділила 800 млн доларів
Google закупить 250 тисяч доз вакцини для країн з низьким і середнім рівнем доходів. Крім цього, компанія витратиться на просвіту, щоб роз'яснити населенню цих країн, чому вакцинуватися необхідно.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на прес-службу компанії.
Компанія направить кошти альянсу, що співпрацює з урядовими і приватними організаціями в усьому світі для збільшення доступності вакцин в бідних країнах.
Google також виділить ВООЗ 250 млн доларів у вигляді грантів, які підуть на поширення точної інформації про вакцини.
Раніше Інформатор повідомляв про оцінку українців роботи влади з боротьби з COVID-19.
Також ми писали, що МОЗ оновив карантинні зони:до "червоної" зони перейшла Полтавська область.
Крім того, Київ зможе вийти з "червоної" зони не раніше початку травня.