"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Наступний тиждень 16-22 грудня несе нам одразу дві добрі новини
У відео показана драматична історія боротьби між світлом і темрявою. Чорний персонаж, що уособлює сумніви та біль, тримає білого у кайданах, перешкоджаючи його прагненню до свободи та внутрішнього миру. Однак у фіналі чорна героїня переходить на бік світла, зникаючи у сяйві, що символізує прощення, звільнення та новий початок.
Трагедія для геймерів - радість для перекупників
Через глобальної нестачі комп'ютерних чіпів дефіцит ігрових консолей нового покоління може затягнутися до другого кварталу 2022 року.
Про це повідомляє Nikkei Asian,посилаючись на дані компанії Foxconn, - передає Информатор.
На даний момент в світі спостерігається серйозний недолік комп'ютерних чіпів. Здавалося б, що це повинно вплинути саме на PC, але це далеко не так. Їх використовують і у виробництві PlayStation 5 і Xbox Series X / S. Через таку проблему, наявний дефіцит консолей може сильно затягнутися.
Причина такої проблеми, звичайно, в пандемії. Справа в тому, що вона порушила багато торгових шляхів і ланцюжків «постачання-виробництво». Це призвело до зниження випуску напівпровідникової продукції. Далі, за тим же ланцюжком, це вплинуло і на консолі.
Foxconn вважає, що триватиме це ще не менше року. Зараз попит на комп'ютерні чіпи і деякі інші складові перевищує існуючі обсяги виробництва на 10-30%. Нові відеокарти AMD і NVIDIA також є частиною цього ланцюга, а тому високий попит на них точно так само б'є і по всьому іншому. За підсумком отримуємо брак всього і відразу - від відеокарт до консолей.
Це не означає, що до 2022 року поставки повністю припиняться. Просто їх обсягів буде недостатньо для задоволення попиту.
Нагадаємо, що інтернет Starlink компанії Ілона Маска вже перевищує швидкість більшості існуючих провайдерів.Залишилося тільки дочекатися запуску в Україні. Також ми повідомляли про те, що Apple може вже скоро показати свої нові окуляри змішаної реальності на «живому» заході .