Експерт вважає, що не варто чекати зниження цін на пальне, такими темпами в Україні скоро пальне стане дорожчим, ніж у Європі
Утримання АЗС вимагає сотень тисяч гривень щомісяця, а падіння обсягів продажу пального різко підвищує собівартість кожного літра. Про те, як зміняться ціни на бензин та дизель, розповів директор групи компаній PRIME Дмитро Льоушкін.
“Вранці я їду на роботу і рахую машини, що їдуть назустріч. Причому у мене там чітка ділянка, від певного світлофора до роботи. І рахую не просто так, а скільки електричок і загальна кількість. Так ось на початку року у мене виходило кожна восьма електричка, а сьогодні вийшло, що вже кожна п'ята. Я не знаю офіційної статистики, але можна зробити поправку що це в місті, що в цей час матусі дітлахів до школи та садки везуть, а у них електричок більше”, - пише Дмитро Льоушкін.
На думку експерта, зростання кількості електромобілів такими темпами скоро буде двократне. А хто бензин купуватиме? Газ? А газ особливо, це категорія саме тих хто любить економити. Із дизелем трохи легше, там комерційний сегмент основний обсяг споживає.
“Загалом справи для власників АЗС так собі. Але ніхто не закривається, навпаки всі стоять, все орендують… Маржа то велика, держрегулюванням поки не пахне. Ще можна врахувати скільки людей поїхало і скільки призвали”, - каже Дмитро Льоушкін.
Експерт назвав основні напрямки затрат:
А якщо ми говоримо за велику АЗС та ще в місті, то цифри можна сміливо і на два, і на три помножити, каже експерт.
“Так ось беремо умовно ті пів ляма і ділимо на обсяг пролитого палива щоб вийти на собівартість. І добре, якщо в 4 гривні на літр вкладетеся. А тепер уявіть, якщо обсяг пролитого палива впаде вдвічі. Що станеться із собівартістю? Мабуть вона стане 8 грн на літр і це не здивує. Причому саме так воно і буде”, - каже Дмитро Льоушкін.
Експерт вважає, що не варто чекати зниження цін на пальне. Такими темпами в Україні скоро пальне стане дорожчим, ніж у Європі. Будемо туди їздити заправлятися, правда не всіх випустять. А от якщо держрегулювання повернуть, обмежать націнку, то так, певна кількість АЗС зачиниться, але вважаючи на зниження попиту, то і тих АЗС, що залишаться буде надлишок. То хоча б ціна буде не така страшна і інфляцію не будемо прискорювати. Але цього не станеться, мабуть.
Як повідомляв Інформатор, шахраї в соцмережах розмістили оголошення про нібито можливість отримати 10 л пального на АЗС ОККО, SOCAR, UPG за підписку на ТГ-канал. Це брехня! Інформатор пояснює, чому не варто навіть відкривати ці посилання.