Війна закінчиться у 2025 році. Або її можна буде завершити мирними переговорами, або одна з воюючих сторін буде знищена
У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Останній online» — це пісня, яка говорить про емоції, що супроводжують прощання, тому що обом буває не просто в цій ситуації. Кожен з нас, хто хоч раз переживав такий момент, той, коли потрібно відпустити когось, хто був важливим у нашому житті. Цей трек про конкретну мить — ту, коли в останній момент хтось когось не почув, промовчав..», — розповіла про свій хіт YALLA.
Більшість українців даруватимуть подарунки тільки близьким людям
2022 рік виявився для українців надзвичайно складним. Через вторгнення військ РФ на територію України та повномасштабну війну, яка триває вже понад дев'ять місяців, прихід новорічних свят чекають далеко не всі.
З іншого ж боку, ведучи героїчну боротьбу з загарбником, українці ще більше цінують життя і прості радості, з яких воно складається. Тому Новий рік відміняти ніхто не планує і пошук подарунків для рідних, друзів, колег вже стає актуальним завданням для багатьох. Експерти Promocodius зазначають, що користувачі вже почали застосовувати промокоди на цікаві позиції, намагаючись підготуватися до свят заздалегідь.
Статистика використаних протягом всього 2022 року промокодів засвідчує, що українці частіше віддають перевагу локальним брендам, підтримуючи бізнес, на долю якого випало чимало випробувань. Поки підприємства і виробництва евакуювали офіси та інфраструктуру до безпечних регіонів, налагоджували нові логістичні шляхи, вирішуючи безліч інших проблем, продажі практично зупинились.
Весною промокоди використовували мало, шукали знижки на найнеобхідніше – одяг, дитячі речі, товари для догляду та гігієни, гаджети для зв’язку, джерела енергії. Влітку покупці почали цікавитися промокодами інших категорій, і в перший місяць осені вже можна було говорити про стабілізацію ситуації в багатьох сегментах.
Зараз українці активно шукають подарунки до Нового року і Різдва, продовжуючи підтримувати місцевий бізнес та витрачати гроші на продукцію тих компаній, які донатять ЗСУ. Так кожен робить свій внесок в перемогу. Продавці та виробники, зі свого боку, створюють цікаві пропозиції, проводять акції та піклуються про своїх покупців, пропонуючи їм товари найвищої якості.
Як продемонстрували інші свята, у 2022 році найчастіше купляють практичні та якісні товари. Мало користуються промокодами на ювелірні прикраси, коштовні годинники, одяг і аксесуари люксових брендів, декор. Подарунки в цьому році стають не спробою продемонструвати власні статки, а швидше бажанням порадувати дорогих людей, приділити їм увагу, наповнити любов’ю, підтримати.
Тому більшість українців зізнаються, що новорічні подарунки купуватимуть лише для близьких. І середній чек в усіх групах товарів зменшиться – прогнозують, що на 25-35%. Але справжніх почуттів і тепла в подарунках буде значно більше.
Які подарунки українці обиратимуть в 2022 році:
В деяких групах товарів все залишиться незмінним – дітям, як і раніше, купуватимуть іграшки, одяг, книжки. Традиційно очікують зростання продажів всіх категорій гаджетів, побутової техніки, алкогольних напоїв тощо.
Рекламний матеріал