Ефективна вакцина Pfizer може стати недоступною широким масам: названа причина

Читать на русском

На це є ряд причин

Читать на русском

На це є ряд причин

Ефективна вакцина від американської компанії Pfizer може бути недоступна широкому колу осіб через невирішене питання з доставкою та проблем зі зберіганням. Крім того, вона ще повинна отримати всі необхідні дозволи від регуляторів, перш ніж розпочати постачання вакцини.

Про це пише агентство Reuters,передає Інформатор .

Серед основних проблем - складні та надхолодні вимоги до зберігання вакцини, які є перешкодою навіть для самих високотехнологічних лікарень у США. Це може істотно вплинути на дату появи вакцини у сільських районах або бідних країнах, де ресурси обмежені.

Основна проблема полягає в тому, що вакцина, заснована на новій технології, яка використовує синтетичну мРНК для активації імунної системи проти вірусу, повинна зберігатися при температурі мінус 70 градусів за Цельсієм або нижче.

"Холодні умови постачання будуть одним з найбільш складних аспектів поширення цієї вакцини. Це буде проблемою у всіх умовах, тому що лікарні навіть у великих містах не мають сховищ для вакцини при такій наднизьких температурах", - сказав Амеша Адалят, старший науковий співробітник Центру безпеки охорони здоров'я Джона Хопкінса.

Прес-секретар Pfizer Кім Бенкер заявила, що компанія тісно співпрацює з урядом США і чиновниками з питання доставки вакцини зі своїх розподільних центрів у США, Німеччині та Бельгії по всьому світові.

"План доставки включає використання сухого льоду для транспортування заморожених флаконів вакцини як повітрям, так і сушею при рекомендованій температурі протягом 10 днів", - сказала вона.

Як писав Інформатор, раніше у Pfizer повідомили, що їхня вакцина показала ефективність в 90% під час проміжних випробувань.

Нагадаємо, третя фаза випробувань стартувала 27 липня, в ній взяли участь 43 тис. осіб, майже 40 тис. з яких отримали другу дози потенційної вакцини на цей момент.

.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.