Головна
Життя
21:51, 23 Червня
Информатор UA

Интро

У день росії, 12 червня, просто під вікнами новоствореного МВС у Мелітополі здетонував вибуховий пристрій потужністю до 1 кг у тротиловому еквіваленті. Тоді начальник управління Олексій Селіванов заявив, що це був замах. Як на об'єкт, що охороняється вздовж і впоперек, міг потрапити, припустимо, український партизан, питання. Як ця людина могла знати, де саме вікна Селіванова, також питання. Очевидно, що вибухівку підкинули свої. Олексій Селіванов продовжує кошмарити місцевих жителів, і, як виявилося, росіян також. З останніх його заслуг: на вулицях з'явилися даїшники, які виписують штрафи на місці без протоколів та з'ясувань, у найгіршому разі вилучають машини; запровадження проїзних карток для перевізників. Останні якраз і стали причиною нового скандалу. Селіванов та компанія роздрукували жовті перепустки та видають їх у військово-цивільній адміністрації Запорізької області. Звичайно, пропуски не безкоштовні. Відтепер кожен вантажоперевізник повинен мати таку перепустку, щоб пересуватися територією області. Зазначимо, що на Херсонщині до такого ще не додумалися. Колишній "міністр транспорту Республіки Крим", а нині звичайний перевізник вантажів Анатолій Цуркін у своєму ТГ-каналі обурюється як отримати перепустку кримським, російським перевізникам, заїжджати до Мелітополя? Скріншот від 15 червня 19 червня Цуркін все-таки отримав перепустку на пересування Запорізькою областю до кінця літа. Процедура зайняла дві доби. 21 червня Цуркін звернувся до Селіванова і звинуватив його в корупції: Наша компанія сьогодні лише у Запорізькій області забезпечує постачання щодобово близько 50 фур, у тому числі небезпечних вантажів, таких як аміак, бітум, кисень. Для з'ясування всіх цих нюансів прошу Вас, ваших помічників, зв'язатися зі мною і ми разом з Вами проїдемо та переконаємось, що це все , як Ви пишете.І мені також цікаво, які такі гроші повинні віддавати торгово-промисловій палаті і з чого?. Дебати у Telegram продовжилися. Селіванов запросив Цуркіна приїхати особисто (хоча він же був у Мелітополі і отримав перепустку). А також розповів, що таким чином відстежується законність вантажів, що перевозяться. Швидше за все побоюються, аби вкрадене зерно вивозили лише перевірені перевізники. У відповідь Цуркін пише: У мене та у багатьох інших учасників транспортного ринку виникає резонне питання: А чим так "місцеві" перевізники винні, що цим машинам необхідно створювати проблеми у пересуванні? Це такий новий спосіб інтеграції, облаштування мирного, громадянського життя? Виходячи з Ваших тез жителі Запорізької області, які надають послуги з доставки вантажів, свідомо перебувають у невигідному становищі, оскільки вони здебільшого не мають перепусток, і не можуть виконувати перевезення, отже, не можуть прогодувати свої сім'ї. Похід у комендатуру за перепусткою, це взагалі для більшості з області фантастики. Комендатура з мене особисто, як громадянина РФ, знімала символи спецоперації, я мовчу, як вони там будуть місцевим пропуском видавати. За такими публічними дебатами та звинуваченнями стоїть набагато більше, ніж просто наявність перепустки. Як відомо, на території області існують дві сили: фсб та росгвардія. Зараз абсолютно у всіх окупованих населених пунктах відбувається поділ майна та повноважень. Іноді сили не можуть домовитися, і тоді в хід йдуть вагоміші аргументи із застосуванням військової техніки. Колаборатни у цій ситуації виступають лише обкладинкою, через яку росіяни транслюють вигідні їм меседжі. Олена Хатькова

Два російські угруповання в Мелітополі ділять владу: "головного міліціонера" звинуватили в корупції

Читать на русском
Два російські угруповання в Мелітополі ділять владу: "головного міліціонера" звинуватили в корупції

Загарбники не можуть порозумітись між собою

У день росії, 12 червня, просто під вікнами новоствореного МВС у Мелітополі здетонував вибуховий пристрій потужністю до 1 кг у тротиловому еквіваленті. Тоді начальник управління Олексій Селіванов заявив, що це був замах. Як на об'єкт, що охороняється вздовж і впоперек, міг потрапити, припустимо, український партизан, — питання. Як ця людина могла знати, де саме вікна Селіванова, також питання. Очевидно, що вибухівку підкинули свої. 

Олексій Селіванов продовжує кошмарити місцевих жителів, і, як виявилося, росіян також. З останніх його заслуг: 

  • на вулицях з'явилися даїшники, які виписують штрафи на місці без протоколів та з'ясувань, у найгіршому разі вилучають машини;
  • запровадження проїзних карток для перевізників. 

Останні якраз і стали причиною нового скандалу. 

Селіванов та компанія роздрукували жовті перепустки та видають їх у військово-цивільній адміністрації Запорізької області. Звичайно, пропуски не безкоштовні. Відтепер кожен вантажоперевізник повинен мати таку перепустку, щоб пересуватися територією області. Зазначимо, що на Херсонщині до такого ще не додумалися. 

Колишній "міністр транспорту Республіки Крим", а нині звичайний перевізник вантажів Анатолій Цуркін у своєму ТГ-каналі обурюється — як отримати перепустку кримським, російським перевізникам, заїжджати до Мелітополя? 

Скріншот від 15 червня 

19 червня Цуркін все-таки отримав перепустку на пересування Запорізькою областю до кінця літа. Процедура зайняла дві доби. 

21 червня Цуркін звернувся до Селіванова і звинуватив його в корупції: 

«Наша компанія сьогодні лише у Запорізькій області забезпечує постачання щодобово близько 50 фур, у тому числі небезпечних вантажів, таких як аміак, бітум, кисень. Для з'ясування всіх цих нюансів прошу Вас, ваших помічників, зв'язатися зі мною і ми разом з Вами проїдемо та переконаємось, що це все «фейк», як Ви пишете. Ps.  І мені також цікаво, які такі гроші повинні віддавати торгово-промисловій палаті і з чого?».

Дебати у Telegram продовжилися. Селіванов запросив Цуркіна приїхати особисто (хоча він же був у Мелітополі і отримав перепустку). А також розповів, що таким чином відстежується законність вантажів, що перевозяться. Швидше за все побоюються, аби вкрадене зерно вивозили лише перевірені перевізники. 

У відповідь Цуркін пише: 

«У мене та у багатьох інших учасників транспортного ринку виникає резонне питання: А чим так "місцеві" перевізники винні, що цим машинам необхідно створювати проблеми у пересуванні? Це такий новий спосіб інтеграції, облаштування мирного, громадянського життя?

Виходячи з Ваших тез жителі Запорізької області, які надають послуги з доставки вантажів, свідомо перебувають у невигідному становищі, оскільки вони здебільшого не мають перепусток, і не можуть виконувати перевезення, отже, не можуть прогодувати свої сім'ї. 

Похід у комендатуру за перепусткою, це взагалі для більшості з області фантастики. 

Комендатура з мене особисто, як громадянина РФ, знімала символи спецоперації, я мовчу, як вони там будуть місцевим пропуском видавати».

За такими публічними дебатами та звинуваченнями стоїть набагато більше, ніж просто наявність перепустки. Як відомо, на території області існують дві сили: фсб та росгвардія. Зараз абсолютно у всіх окупованих населених пунктах відбувається поділ майна та повноважень. Іноді сили не можуть домовитися, і тоді в хід йдуть «вагоміші аргументи» із застосуванням військової техніки. Колаборатни у цій ситуації виступають лише обкладинкою, через яку росіяни транслюють вигідні їм меседжі. 

Олена Хатькова 



ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.