Рух потягів змінений у Сумській, Дніпропетровській та Харківській областях
Нічні обстріли Росії 23 жовтня вплинули на роботу потягів Укрзалізниці. Частина поїздів рухається із затримкою, ще частина - рух призупинила. Зміни стосуються одразу трьох областей: Сумської, Дніпропетровської та Харківської.
Про відповідні зміни йдеться у повідомленні "Укрзалізниці". Найбільше змін у курсування потягів стосуються Сумської області.
Відповідно до повідомлення залізничників, на Сумщині через російські удари пошкодження отримали як рухомий склад, так і залізнична інфраструктура, подекуди зникла напруга у контактних мережах.
Одразу двоє працівників локомотивної бригади ушпиталили для проходження медобстежень.
Сумщина. Враховуючи наслідки обстрілів, призупинили курсування двох потягів. Час, на який ці потяги затримують, повідомлять додатково. Зміни стосуються:
Також є зміни у русі приміських потягів. Вони також курсуватимуть із затримкою або змінами маршрутів. Зміни торкнулися:
На Сумщині вдалися до застосунку комбінованого руху. Він передбачає курсування автобуса та поїзда.
Дніпропетровщина та Харківщина. В областях через високий ступінь небезпеки та відсутність напруги у контактних мережах подекуди зміни очікуються у роботі приміських потягів. Передбачаються як зміни у маршрутах їнього курсування, так і затримки до 1,5 години.
За словами очільника Сумської ОВА Володимира Григорова, окупанти цієї ночі дронами вдарили по залізничній інфраструктурі Сумської області. Поранення отримали двоє залізничників. Під ударами перебувала, зокрема, залізнична станція у Сумах.
Російські війська у суботу, 4 жовтня, вдарили по залізничному вокзалу міста Шостка на Сумщині. У результаті ударів було пошкоджено потяги "Укрзалізниці". Ворог бив двічі балістичними ракетами.
Другий удар прийшовся саме тоді, коли проводили евакуацію пасажирів потяга Шостка-Київ. У результаті є поранені як серед працівників "Укрзалізниці", так і серед пасажирів.
За словами фахівця зі зв'язку, радіоелектронної боротьби (РЕБ) і розвідки Сергія "Флеш" Бескрестнова, росіяни можуть бити по транспорту залізниці до 200 км від кордону. Відтак, інфраструктуру "Укрзалізниці" треба додатково захистити.