«Ця пісня для мене — історія про щось дуже особисте, навіть інтимне. «Нас нема» — це не про втрату, а про втечу в свій окремий світ, де є тільки двоє. Це про тишу, яка часом голосніша за будь-які слова, про той момент, коли весь світ зникає, і залишається лише тепло дотику та глибина погляду".
Зараз на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні потяги Інтерсіті + та їх розклад
Чат-ботом "Укрзалізниці" з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тисяч українців. Він працює в Viber і Telegram.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на прес-центр УЗ .
"Перший квиток за допомогою нового сервісу був куплений за маршрутом Київ - Вінниця", - йдеться у повідомленні.
Сервіс запустили у співпраці з платіжною системою Visa на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine. Раніше в месенджерах у вигляді чат-боту працював тільки сервіс з пошуку квитків.
Нагадаємо, УЗ анонсувала запуск власного чат-бота з функцією продажу квитків. Крім того, «Укрзалізниця» запустила новий потяг «Лижний експрес» .
Також Інформатор писав, як купити квитки на поїзд через бот в Telegram і Viber.