Британія планує спростити ковідні правила для туристів

Читать на русском

Планують скоротити список країн "червоної" зони і скасувати "жовтий" список

Читать на русском
Британія планує спростити ковідні правила для туристів

Планують скоротити список країн "червоної" зони і скасувати "жовтий" список

Великобританія розгляне пом’якшення англійських COVID-правил для  туристів. Спрощення правил в’їзду до країни вимагають туристичні компанії. 

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Reuters.

Питання винесли на обговорення після багатьох скарг представників туристичної індустрії. Складна система ковідних правил та формальностей зменшила дохід авіакомпаній та туристичних компаній.

Британія користується так званою системою світлофорів, яка класифікує країни з яких приїздять іноземці на "червоні", "жовті" та "зелені". Приїхавши до Великобританії, потрібно регулярно проходити досить вартісні  тести на коронавірус та відбути карантин. 

Британська туристична індустрія закликала уряд послабити обмеження на мандрівки, змусити компанії запропонувати дешевші тестування і дозволити тим, хто двічі щеплений, отримати більше свободи.

Обов’язкові приватні тести на COVID-19 у Британії коштують близько 50 фунтів, але їхня ціна може становити й 399 фунтів стерлінгів, згідно з деякими пропозиціями. 

Туристична індустрія просить переглянути кількість країн "червоного списку" — наразі їх 62, відмову від "жовтого" списку, тоді туристам, що мають повне щеплення, не доведеться платити за тестування.  

Проте для тих, хто повертається з країн з "червоних" списків, карантинні готелі залишаться на місці.

Нагадуємо, що Великобританія скасувала карантин для мандрівників з США і країн Євросоюзу. Це стосується тих, хто пройшов повний курс вакцинації від коронавірусу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.