Головна
Світ
15:07, 28 Березня
Информатор UA

Интро

Єгипет щодня втрачає близько 14 мільйонів доларів зборів через блокування Суецького каналу. Контейнеровоз Ever Given, який сів на мілину, донині не вдалося зрушити.Про це розповів глава управління Суецьким каналом Осама Рабі в інтерв'ю eXtra News,- передає Інформатор.За його словами, точний збиток розрахувати важко, тому що сума на кожне судно буде різна.Земснарядам вдалося витягти 27 тис. куб. м піску на глибині 18 м, але днопоглиблювальні роботи тривають.Роботи знову почнуться 28 березня о 15:00 за київським часом.Крім того, глава каналу вважає, що сильні пориви вітру - не єдина причина інциденту. Він не виключає технічну помилку і людський фактор. Також вже дали розпорядження підготувати судно до розвантаження.Станом на 27 березня, 321 судно чекало транзиту через канал, зокрема суховантажі і танкери. Тарифи на доставку танкерів для нафтопродуктів підскочили майже у два рази через інцидент.Як раніше повідомляв Інфоматор, судно Ever Given застрягло по діагоналі на південній ділянці Суецького каналу,повністю перекривши його, внаслідок чого зупинився рух суден.Пізніше Ever Given і ту що утворилася через нього пробку показали з космосу .

Блокування Суецького каналу: Єгипет щодня втрачає $ 14 млн через контейнеровоза Ever Given

Читать на русском

Роботи з розблокування Суецького каналу тривають

Читать на русском
Блокування Суецького каналу: Єгипет щодня втрачає $ 14 млн через контейнеровоза Ever Given

Роботи з розблокування Суецького каналу тривають

Єгипет щодня втрачає близько 14 мільйонів доларів зборів через блокування Суецького каналу. Контейнеровоз Ever Given, який сів на мілину, донині не вдалося зрушити.

Про це розповів глава управління Суецьким каналом Осама Рабі в інтерв'ю eXtra News,- передає Інформатор.

За його словами, точний збиток розрахувати важко, тому що сума на кожне судно буде різна.

Земснарядам вдалося витягти 27 тис. куб. м піску на глибині 18 м, але днопоглиблювальні роботи тривають.

Роботи знову почнуться 28 березня о 15:00 за київським часом.

Крім того, глава каналу вважає, що сильні пориви вітру - не єдина причина інциденту. Він не виключає технічну помилку і людський фактор. Також вже дали розпорядження підготувати судно до розвантаження.

Станом на 27 березня, 321 судно чекало транзиту через канал, зокрема суховантажі і танкери. Тарифи на доставку танкерів для нафтопродуктів підскочили майже у два рази через інцидент.

Як раніше повідомляв Інфоматор, судно Ever Given застрягло по діагоналі на південній ділянці Суецького каналу,повністю перекривши його, внаслідок чого зупинився рух суден.

Пізніше Ever Given і ту що утворилася через нього пробку показали з космосу .

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.