"Ми готові до будь-якого формату діалогу, але є умова - повне й безумовне припинення вогню."
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Гру хочуть зробити для PC та консолей
Розробники поки що не вдавалися у конкретику, але проект явно на ранніх стадіях розробки.
Про це Blizzard повідомила на своєму офіційному сайті, – передає Інформатор.
Досить несподіваним стало оголошення, що Blizzard займається розробкою абсолютного нового проекту з механіками виживання. Дія нової ААА-гри розвернеться в незнайомому для шанувальника проектів компанії світі.
При цьому студія набирає в команду нових розробників для роботи над цим тайтлом. Щонайменше з цього випливає, що виходу цієї гри не варто чекати незабаром. Наразі Blizzard шукає художників оточення та персонажів, дизайнера рівнів, спеціаліста з VFX.
«Компанія Blizzard вирушає у нову подорож. Наш шлях лежить у абсолютно незвіданому всесвіті, в якому розгорнеться дія новітньої гри в жанрі симулятора виживання для PC та консолей. Там на нас чекають ще не знайомі герої, ще не розказані історії, ще не пройдені пригоди та безмежні можливості», – йдеться у замітці Blizzard.
Щоправда, незважаючи на сирість проекту, схоже, що він уже має грабельний прототип або демку. Глава Blizzard Майк Ібара вже заявив, що провів у ньому «багато годин» і залишився задоволеним побаченим. Приблизної дати виходу поки що немає, але, як ми вже говорили, не варто її чекати щонайменше цього року.
Нагадаємо, що Хідео Кодзіма розповів про створення нового проекту з унікальними концептами та механіками.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.