“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Відеоробота з елементами танцювального батлу, де співачка зібрала талановитих хореографинь, які вдало вплели музичні сенси у танець. А також, кожна з дівчат “закохалась” у головного героя кліпу, який бачив сенс лише у єдиній.
У NASA наводять дані, що сонливість - одна з головних причин аварій на дорогах
Лабораторії NASA працюють над створенням «безпілотних» автомобілів. Девіз програми - комп'ютери не засинають.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на сайт NASA.
За даними Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США, сонне водіння є причиною значної частини автомобільних аварій.
Нове дослідження провели в лабораторії протидії втомі у Дослідницькому центрі Еймса NASA у Каліфорнійській Кремнієвій долині.
Воно дає розуміння, як люди взаємодіють з автономними системами, які використовуються в літаках і в системах космічного польоту.
За його результатами фахівці NASA зможуть впровадити функції автономного водіння в автомобілях.
Однак в Агентстві зазначили, що автопілот швидше викликає сонливість у втомлених водіїв, ніж їх активну участь у процесі водіння. А значить наявність автоматизованого водія в авто - не страхує людину повністю від можливого ДТП.
Учасники трьох окремих експериментів виконали два 48-хвилинних заняття на симуляторі водіння.
В одному випадку вони повністю контролювали рульове колесо, педаль газу і гальма симулятора. В іншому вони використовували режим самостійного водіння і не контролювали динаміку транспортного засобу, але були проінструктовані тримати руки на кермі під час спостереження за транспортним засобом.
На екрані перед собою всі учасники побачили плоску, монотонну, двухполосную дорогу у сільській місцевості, з невеликим рухом транспорту і без знаків зупинки або світлофорів.
Водії носили електроди під час обох сеансів, щоб відстежувати активність мозку і руху очей, характерні для засипання. Одразу після кожної поїздки вони оцінювали свою сонливість за стандартною шкалою і виконували тест для оцінки уваги.
Результати показали, що, спостерігаючи за транспортним засобом, а не активно керуючи їм, учасники повідомляли, що відчували себе більш сонними.
Вони також показали більш повільний час реакції у порівнянні з активним водінням автомобіля. І чим більше людина недосипала, тим сильніше були ці ефекти.
«Суть не в тому, що безпілотні автомобілі більш-менш безпечні, ніж водіння вручну. Справа в тому, що коли люди не висипаються, вони уразливі в обох сценаріях водіння», - сказала директорка лабораторії протидії втомі Ерін Флінн-Еванс.
Раніше Інформатор повідомляв, що в лабораторії NASA штучно створили місячне середовище :там тестують захисні скафандри для Місії Artemis.
Також ми писали, що в NASA випробовують безшумне аеротаксі .
Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут .