Аудити, контроль і якість без компромісів. “Галя Балувана” зростає з партнерами, які поділяють цінності бренду

Аудити, контроль і якість без компромісів. “Галя Балувана” зростає з партнерами, які поділяють цінності бренду

Мережа “Галя Балувана” виходить на якісно новий рівень розвитку. Компанія посилює стандарти, розвиває власний відділ аудиту й робить ставку на партнерів, які готові працювати за правилами сильного бренду – чесно, системно й на результат.

“Ми працюємо за єдиними стандартами, дотримуємося радіуса роботи торгових точок й принципу взаємоповаги між партнерами. Ми вибудовуємо чітку систему контролю, де кожен магазин відповідає єдиному стандарту “Галі Балуваної”. Для нас важлива стабільна якість, бо за нею стоїть довіра людей”, – говорить співвласниця мережі Алла Теліга.

За її словами, саме введення аудиту стало точкою перезавантаження мережі:

“Коли ми підняли планку якості, не всі партнери були готові до цих вимог. І це нормально. Хтось не витримав темп і вирішив піти. Але вони пішли не від “Галі Балуваної” – вони пішли від відповідальності. Ми ж обираємо шлях розвитку і хочемо, щоб поруч залишалися ті, хто поділяє наші цінності і щоб бренд асоціювалася з бездоганним смаком та сервісом”.

Аудити, контроль і якість без компромісів. “Галя Балувана” зростає з партнерами, які поділяють цінності бренду 1

Сьогодні компанія демонструє стабільне зростання та довіру споживача. Лише у вересні “Галя Балувана” запустила 11 нових точок: п’ять у Києві, два в Харкові та по одному у Хмельницькому, Лозовій, Глевасі й Копичинцях. А нещодавно компанія відкрила 1000-й магазин.

“Я бачу, що сила бренду та перевірена бізнес-модель працюють. Звільнені локації миттєво знаходять нових власників, які хочуть бути частиною команди з високими стандартами. Це найкращий показник довіри до бренду”, – додає Алла Теліга.

Фактично, створення відділу аудиту стало маркером зрілості мережі. За словами Алли Теліги, у період, коли в компанії працював попередній співвласник, питання контролю якості залишалося на рівні ідеї.

“Сьогодні це повноцінний структурний підрозділ із фахівцями, які відповідають за якість на всіх рівнях – від рецептури до клієнтського досвіду. Наші покупці мають бути впевнені: у будь-якому місті, у будь-якому магазині “Галі Балуваної” однаково смачно й чесно. Якщо хтось думає, що, змінивши вивіску, він отримає кращу якість за меншу відповідальність, то ні. Якість – це не декорація, це культура бізнесу. І ми цю культуру вибудовуємо щодня”, – зазначає співзасновниця мережі.

Також Алла Теліга наголошує, що компанія послідовно дотримується своїх принципів у партнерських відносинах:

“Ми не робимо винятків та реагуємо, якщо франчайзі не дотримуються правил. Наприклад, один із партнерів порушив радіус у 2023 році, повторив ситуацію у 2025-му, і було прийнято рішення або закрити магазини, або розірвати договір. Інший випадок – в Дніпрі партнер з дозволу попереднього співвласника використовував в соцмережах нік, який не відповідає затвердженій назві бренду. Зараз не допускаємо таких ситуацій. Адже “Галя Балувана” – це бренд зі своїми чіткими правилами. І якщо партнер не відповідає стандартам якості та не проходить аудит, він не може залишатися у мережі”.

Попри зміни, за підсумками року “Галя Балувана” впевнено утримує лідерство у сегменті домашніх напівфабрикатів. До кінця 2026 року компанія планує відкрити ще близько 500 нових магазинів по всій Україні.

“Ми будуємо не просто мережу, а спільноту людей, які люблять свою справу. У цьому – наша сила і наш сенс. Ми прагнемо, щоб кожна страва була такою як вдома: якісною, смачною, з відчуттям затишку. Це принцип компанії і це мій принцип”, – резюмує Алла Теліга.

Для звернень покупців працює форма зворотного зв’язку на сайті.

Аудити, контроль і якість без компромісів. “Галя Балувана” зростає з партнерами, які поділяють цінності бренду 2

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна
Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити