Головна
Реклама
12:12, 1 Листопада
Информатор UA

Интро

1 листопада корпорація АТБ разом із фондом «Таблеточки» запустили благодійну акцію «Мене це стосується! А тебе?". Усі гроші, які зберуть під час акції, підуть на лікування дітей із онкологічними захворюваннями.  Взяти участь в акції може будь-хто. Для цього потрібно придбати спеціальні благодійні товари та товари партнерів у магазинах мережі АТБ. Таким чином, українці допоможуть зібрати кошти, які підуть на лікування онкохворих дітей – підопічних Благодійного Фонду “Таблеточки”. Щороку в Україні рак діагностується у 1000 дітей, а подолати хворобу вдається лише 50-60%. У європейських країнах рівень виживання з такими захворюваннями становить понад 80%. Щоб змінити українську статистику та забезпечити своєчасне якісне лікування, і щоб якнайбільше дітей змогло перемогти хворобу – необхідно об'єднати зусилля всієї країни. «Раку байдужі пандемія та карантин. Рак не робить знижку на «зелені», «помаранчеві» та «червоні» зони. Від раку поки що не придумана вакцина… Відсьогодні разом із благодійним фондом «Таблеточки» та нашими партнерами ми повторно запускаємо у всіх магазинах нашої торговельної мережі благодійну акцію допомоги дітям з онко. Цього разу ще більш масштабно, з більш амбітними цілями, із залученням максимально широкого кола партнерів та однодумців», — написав на своїй сторінці у Facebook генеральний директор «АТБ» Борис Марков. «Ти зірка, коли допомагаєш дітям» – так звучить слоган наймасштабнішої благодійної акції цієї осені. Необов'язково бути зіркою, меценатом чи відомою людиною, щоб допомагати. Легко можна стати поруч із такими людьми, навіть роблячи повсякденні справи. Наприклад, купуючи продукти у супермаркеті. «Якісна та результативна благодійність, на нашу переконливу думку, може бути лише системною. Саме тому вже другий рік ми об'єднуємося із фондом «Таблеточки» для реалізації найважливішої місії – допомоги онкохворим дітям. Цього разу ще масштабніше, ще амбітніше, із залученням широкого кола партнерів та однодумців. Як свідчать результати торішньої акції, лише згуртувавшись, лише об'єднавши зусилля, ми можемо досягти максимальних результатів для допомоги та підтримки тих, хто потребує її найгостріше. Сьогодні кожен із нас може стати зіркою, просто допомагаючи дітям», – зазначає директор Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ» Сергій Демченко. В рамках акції кожному покупцеві в магазинах мережі «АТБ» пропонують придбати благодійні товари: маленьку шоколадку, цукерки, жувальні цукерки, вологі серветки, набір стікерів, шоколадні батончики, багаторазову склянку для напоїв. Також є товари партнерів у залі, позначені спеціальним цінником. Прибуток від продажу благодійних товарів за мінусом податків та 50 копійок від товарів партнерів піде на лікування онкохворих дітей – підопічних фонду “Таблеточки”. Партнерський матеріал  

«АТБ» та фонд «Таблеточки» запустили масштабну акцію «Мене це стосується! А тебе?»: допомогу збирають онкохворим дітям

«АТБ» та фонд «Таблеточки» запустили масштабну акцію «Мене це стосується! А тебе?»: допомогу збирають онкохворим дітям

Читать на русском

Взяти участь в акції може кожен

Читать на русском
«АТБ» та фонд «Таблеточки» запустили масштабну акцію «Мене це стосується! А тебе?»: допомогу збирають онкохворим дітям

Взяти участь в акції може кожен

1 листопада корпорація АТБ разом із фондом «Таблеточки» запустили благодійну акцію «Мене це стосується! А тебе?". Усі гроші, які зберуть під час акції, підуть на лікування дітей із онкологічними захворюваннями. 

Взяти участь в акції може будь-хто. Для цього потрібно придбати спеціальні благодійні товари та товари партнерів у магазинах мережі АТБ. Таким чином, українці допоможуть зібрати кошти, які підуть на лікування онкохворих дітей – підопічних Благодійного Фонду “Таблеточки”.

Щороку в Україні рак діагностується у 1000 дітей, а подолати хворобу вдається лише 50-60%. У європейських країнах рівень виживання з такими захворюваннями становить понад 80%. Щоб змінити українську статистику та забезпечити своєчасне якісне лікування, і щоб якнайбільше дітей змогло перемогти хворобу – необхідно об'єднати зусилля всієї країни.

«Раку байдужі пандемія та карантин. Рак не робить знижку на «зелені», «помаранчеві» та «червоні» зони. Від раку поки що не придумана вакцина… Відсьогодні разом із благодійним фондом «Таблеточки» та нашими партнерами ми повторно запускаємо у всіх магазинах нашої торговельної мережі благодійну акцію допомоги дітям з онко. Цього разу ще більш масштабно, з більш амбітними цілями, із залученням максимально широкого кола партнерів та однодумців», — написав на своїй сторінці у Facebook генеральний директор «АТБ» Борис Марков.

«Ти зірка, коли допомагаєш дітям» – так звучить слоган наймасштабнішої благодійної акції цієї осені. Необов'язково бути зіркою, меценатом чи відомою людиною, щоб допомагати. Легко можна стати поруч із такими людьми, навіть роблячи повсякденні справи. Наприклад, купуючи продукти у супермаркеті.

«Якісна та результативна благодійність, на нашу переконливу думку, може бути лише системною. Саме тому вже другий рік ми об'єднуємося із фондом «Таблеточки» для реалізації найважливішої місії – допомоги онкохворим дітям. Цього разу ще масштабніше, ще амбітніше, із залученням широкого кола партнерів та однодумців. Як свідчать результати торішньої акції, лише згуртувавшись, лише об'єднавши зусилля, ми можемо досягти максимальних результатів для допомоги та підтримки тих, хто потребує її найгостріше. Сьогодні кожен із нас може стати зіркою, просто допомагаючи дітям», – зазначає директор Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ» Сергій Демченко.

В рамках акції кожному покупцеві в магазинах мережі «АТБ» пропонують придбати благодійні товари: маленьку шоколадку, цукерки, жувальні цукерки, вологі серветки, набір стікерів, шоколадні батончики, багаторазову склянку для напоїв. Також є товари партнерів у залі, позначені спеціальним цінником. Прибуток від продажу благодійних товарів за мінусом податків та 50 копійок від товарів партнерів піде на лікування онкохворих дітей – підопічних фонду “Таблеточки”.

Партнерський матеріал

 

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.